Hanae_Dark blue

×We won't be erased†

Hanae_Dark blue

×We won't be erased†

Hanae_Dark blue

AURA
𝑯𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅, "𝑶𝒏𝒆 𝒅𝒂𝒚 𝒚𝒐𝒖'𝒍𝒍 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝑺𝒐, 𝒍𝒊𝒗𝒆 𝒂 𝒍𝒊𝒇𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓"

画師
オーラ

خوش اومدید
من هانائه م و اینجا جایگاهی برای پردازش تفکراتمه
*:・゚ (・o

طبقه بندی موضوعی

کیدو:تا دوازده شب بمونیدا

دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۴۴ ب.ظ

:| غیبت صغری؟یک روز هم صغری ست خب...

آقا اصلا میدونید چیه؟:| 

هر وقت عشقم بکشه میام هر وقت هم بخوام میرم تو غارم:| 

​​​ببینید دوستان من خودمم هنوز خودم رو درک نکردم.

​​​​​​اگه بتونم این کارو کنم با افتخار داد میزنم:آهای دنیا من کاشف یه معما شدم!!!! 

پس توصیه اولم اینه که هرگز تلاش نکنید منو درک کنید بی فایدست.. *تاسف میخورد*

سرعت تغییر روحیات من از سرعت نور در فضا هم بیشتره. 

 

اومدم یه توصیه دیگه هم بکنم و برم. _. 

"هنگام تلاش برای گردهم آمدن با دوستان خود، برنامه نریزید و فقط عمل کنید" 

من و مائو تاحالا خونه کیدو اینا نرفته بودیم ولی برعکسش زیاد اتفاق افتاده... خیلی وقت بود که برنامه میریختیم و ساعت ها حرف میزدیم که یه روز عملیش کنیم...در آخر سرانجامی نداشت..

خلاصه

میخوام روند قرار گذاشتن دیروزمون رو تعریف کنم. 

از حال کیدو که خبر داشتین... من یه مدت تو فکرم بود که چطوره برم بهش سر بزنم... بعد به فکرم رسید که دست خالی نرم، براش کتاب ببرم و دم در همو بغل کنیم.. سپس قرار شد که به مائو هم بگم و باهم بریم پیشش... 

سپس کیدو گفت که باید بیاین داخل! 

قرار شد بریم داخل و یه شکلات داغ بخوریم و سریع برگردیم. 

باز هم عوض شد و قرار شد که تا 12 شب بمونیم. _. 

دو حالت بیشتر وجود نداره.. یا این وسط فقط ما عرضه برنامه ریزی نداریم یا کلا برنامه ریزی جواب نمیده. _. 

 

+کیدو با وجود اون همه چیزی که لمبوندم بالا نیاوردم بهم افتخار نمیکنی؟ 

+برادر کوچیکتر کیدو رو چلوندم. 

+کیدو لای کتابه یه کاغذ کوچیک گذاشته بودم امیدوارم که ایگنور نکرده باشی:|

+من و کیدو از مائو بخاطر عوض کردن فونت وبمون ممنانیم._. \

چطور شده؟ *-*

+جفنگ به جفنگ چه ربطی به پلنگ به پلنگ دارد؟ * منشور طلایی استلا*

کاری نکنید از منشور جفنگیات خودم هم رونمایی کنم.

+دوستان عزیز دیروز بهم گفتن که اینجا تو بیان خودمو درست ادا نمیکنم و شماها منو دارک تر از واقعیت میبینین.. 

​​مگر شما با روحیات لطیف و سافت من آشنا نشده اید؟XD

+این دفعه براتون ستاره اومد؟که پست جدید گذاشتم

نظرات  (۱۸)

هورااا اینبار ستاره روشن شد*----*

پاسخ:
*-*
یوهو

وای اون میمه !!! چقدر منه XD

تا حالا نرفته بودید خونه کیدو اینا ؟! واقعا .. چرا ؟! @-@

البته ما هم نرفتیم :/

فونت هم خوب شده *-*\

 

منشور طلایی !! XD 

پاسخ:
منم XD
نمیدونم چرا. _.

مرسی*-*

بله بله منشور طلایی شماXD

ستارههه*-*

پاسخ:
وهییی*-*

+ من بهت افتخار میکنم که بالا نیاوردی...تو یک قهرمانیT-T✊🏻

پاسخ:
T_T✊🏻

چ باحاله اینXD

"تو از جنس رنگین کمونی"

وای هقT-----T

هیووووووونگ

دیشب اونو دیدنی اونقد ذوق کردم تا چهار صب بیدار موندم._.

+ میدونم قبلنم گفتم ولی هروقت میگی کیدوی شکلاتی میخوام سرمو بکوبم به دیوار از شدت سافت شدنT^^^T

پاسخ:
^---^
خوابت نبرد؟ ^----------^
*ذوق*
آره بخاطر همون اونو نوشتمT_T💙🍫

چگونه با کیدو سخن بگوییم:

هیونگ: کیدوی شکلاتی تو از جنس رنگین کمونی

بوو: ببین جنده ...برام مهم نیس چه زری زدی..

XD

پاسخ:
ببین *** نخور دیگه XD
یجور میگی انگار من همیشه قربون صدقت میرم
اون روز خواستم قلب رعوفم رو در نقش کلمات برایت به نمایش بگذارم و جملاتی رو استفاده کنم که احساساتت را برانگیزدTT و سافت شوی🎐
 




باز کیدو:
هیونگ تو از هممون سرد تری
:/
دیدی خیلی ***میخوری؟ 

=^=

نه خب البته که همیشه قربون صدقم‌ نمیری

هیچکس نمیرهT---T

فقط یه یادآوری بود._.

 

وایXD

فقط دیروز:

تو: کیدو تو اولای صحبت مثل موچی هستی

من: واقعا؟ ینی سافتم..

بوو: نه ببین منظورش مجازیه..تو واقعیت که...

*سکوت*

پاسخ:
هیچ کس نمیره؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اوکی تو جدی جدی داری به گوه خوردن ادامه میدی....

بچه ها شنیدین چی میگه؟
کجایین آهای داد و هوار
عشق کتاب 
موچی 
آرتی 
استفان
بیاین یقه این نامردو بگیرین بقیش ب من ربطی نداره


آره منظورم مجازی بودXD

بچ...

منظورم این بود هیچکس همیشه نمیره...

من رومخ تر از این حرفام که یکی همیشه قربون صدقم بره•-•🍫

واییی XDD

و اون میمهT-T اون زندگی من تو اون میمه خلاصه شده! *اشک میریزد*

فونتاتون قشنگ شده D:

و... بله؟D: صدام کردی... چه کاری باید در رابطه با کیدو انجام بدم؟ *زره میپوشد*

پاسخ:
* وی نیز اشک میریزد... میم حکایت خیلی هارا بازگو میکند*
مرسیD:💕

آهان بله... 
کیدو گفت هیچکس همیشه قربون صدقه ش نمیره
و خب غلط کرد چون شماها همیشه ازش تعریف میکنید و سافتش میکنید و او نیز عر می‌زند -^-

چه خبرتونه "-"\

پاسخ:
سوال خوبیه واقعا

فک کنم کیدو کمتر سافته، مائو خیلی سافته، تو یه چیزی بین این دوتایی... 

درسته؟

تا خرخره خوردن با دوستان خیلی حال میده.... 

پاسخ:
 معتقدم دو نوع سافت بودن داریم... یکی ظاهر و استایل... و دیگری باطنی
بنظرم مائو اولیه و کیدو دومی
و من... 
نمیدونم آخه این دوتا گیر دادن که من سرد و دارکم...
شاید به قول تو وسطم...تو خیلی چیزا وسطم...بعضی اوقات یچیزایی میگم که مردم هاله سیاهی رو دورم حس میکنن... اما خب *اگه*ذوق کنم، خیلی ذوق میکنم( چ جمله مزخرفی ساختمXD)


آره واقعا حال میده... 
امیدوارم هم برای ما پایدار باشه و هم بقیه
و یا نصیب هر کسی که میخواد بشه
☁️🌷
  • ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
  • این میمه خیلی موده خیلیTT

    +انقد از مائو و کیدو شنیدم و انقد خودم تا لب مرز کامنت دادن رفتم و بعد پشیمون شدم(واقعا چرا؟:/) دیگه خودم اومدم شروع کردم ولو شدن در اینجارا یوهاهاهاهاXD

    پاسخ:
    درسته🚬🚬

    XDDD جررر
    خوشامدیییییی قدم رنجه فرمودی🌸💙🌸💙🌸💙

    اِوا چرا پشیمون شدی؟ '-'
    انقدر وحشی بنظر میرسم؟ XD
    در قلب وب جا داری عزیز*---* ما بدنیا اومدیم تا ولو شویم
    /*-*\💕
    من عاشق و دلباخته ولو شدنم*-*

  • ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
  • نه راستش خجالت میکشم و میترسمXDDD

    *وی ترسش می ریزد*

    از اول چون یه نورلند پیدا کرده بیدم ذوق داشتمTT

    پاسخ:
    نه نه خجالت نکش*-*
    اصلا کامل باهم آشنایی نداریم*-*خود را معرفی کن
    اگه سوالی هم ازم داشتی بپرس^^\

    *وی ترس های ریخته شده را جمع میکند و از پنجره به بیرون پرتاب میکند*

    نورلندT^^^^^^T
    منم بسی ذوقیدم
  • ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
  • چشم خجالت نمیکشمم

    آیلین بیدم 15 سالمه*----* از اکیپتون فقط با شما دوست نبودم اونم دلیلشو گفتم دیگهXD

     

    آریییT^^^T

    بایست کیه؟*-*

    پاسخ:
    ^^ یوهو
    خوشبختم آیلین*^*
    شما؟؟؟
    شما نداریم... دوم شخص خطابم کن°. °
     خب خوبه الان باهممون دوستیXD

    بایسام سوجین و مینی*------*
    آرمی هم هستم
    بایسم جین... بایس رکر تهیونگ
    TT
    تو؟ 
  • ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
  • اهم باشه فقط با تو دوست نبودم که الان دوستم با همتونXD

    چرا میترسیدم خدایی؟..چه روند صافتی بودTT

     

    من بایسم یوکی و شوهوا*--*

    بی تی اسم یونگی و هوسوکTT

    چی شیپ میکنی؟*-* من خودم به شدت در حد مرگ سپXD آیدلم میوکی و سوشوD:

    پاسخ:
    روند سافتTT اوخیی

    یوکی و شوهوا*-* یکی از یکی نازتر
    *اشک*
    میگم چرا تو hwaa شوهوا پارت نداشت؟:///
    هوپ و شوگول:>>>> یکی از یکی دلرباتر
    از ایدل نمیتونم بگم دقیقا شیپ میکنم یا شایدم شیپ میکنم ولی آره منم سوشوD:
    و ویکوک
    TT
  • •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹
  • به به XD حالت کلا برنامه ریزی جواب نمیده شاید بیشتره :"

    + آره ستارهش آمد هیهیهییه D:

    پاسخ:
    XD

    +یوهو بالاخره °-°

    سنپایT^Tمیدونستی من هیچ وقت تا حالا تا شب خونه دوستام نموندم؟:")خونشون رفتم ولی بخوابم یا تا شب بمونم اصلا!
    یکی از دوستام که اصلا خونشون نرفتم"-"یبار هم بزور اومد خونمون:/مامانش خیلی حساس بود..مامان منم خیلی حساسه فوقش پارک بانوان اجازه میده یا خونه های همدیگهT_Tایح..
    هیونگ..تو سافت ترین آدمی هستی که دیدم(":اصلا باید قورتت بدم من..
    +اه سنپای تو هم مثل من از اونایی هستی تا حد مرگ میخورن؟"-"و از همه دوستاشون شکمو ترن؟._.

    پاسخ:
    جان سنپای T^T?
      اوخی=< ... اشکال نداره عادیه ماهم بعد این همه سال دوستی تازه ابان اولین بار شبو خونه هم موندیم...TT
    بزرگ که شدی دنیارو فتح میکنیXD💕

    +هزحزجزحززهجرجره.....هیونگ قورتت میده موچولم*--*💕🌸💕🌸💕🌸💕
    +فک کنم زیاد میخورم. _. 
    البته زیاد میخورم ولی کم کم...
    شایدم فقط گاهی زیاد میخورم. _. 
    نمیدونمXD

    ^-^ نمیدونم میام وبت ناخوداگاه لبخند میزنم .-. الانم داشتم برای هزارمین بار‌چک میگردم ببینم پست گذاشتی یا نه ؟ 

    پاسخ:
    تصمیم داری منو ذوق مرگ کنی دیگه؟
    نه تو این تصمیم رو گرفتی
    آره همین کارو میخوای بکنی
    :)))
    چقدر خوشحال شدم خدایا :>>>>>>💕💕
    ممنون ایامه چان TT
    بیا بغلم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">