Hanae_Dark blue

×We won't be erased†

Hanae_Dark blue

×We won't be erased†

Hanae_Dark blue

AURA
𝑯𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅, "𝑶𝒏𝒆 𝒅𝒂𝒚 𝒚𝒐𝒖'𝒍𝒍 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝑺𝒐, 𝒍𝒊𝒗𝒆 𝒂 𝒍𝒊𝒇𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓"

画師
オーラ

خوش اومدید
من هانائه م و اینجا جایگاهی برای پردازش تفکراتمه
*:・゚ (・o

طبقه بندی موضوعی

هانائه به چند سوال جواب میده🎏

شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۱۲ ق.ظ

Hey guys welcome back to my channel

:| از تاثیرات وقت گذرانی زیاد در یوتیوبه.. توجه نکنین

یه ذره هم احتمال نمیدم که کسی اینجا survivor Turkey 2021 رو تماشا کنه ولی اگه احیانا نگاه میکنین بدونین که من باز تیکم گرفته...تیک عصبی بنام "شیپ اند عر"

و دو نفرو خیلی باهم شیپ میکنم.( اگه دیدین که ندیدین حدس بزنید)

تازه دختره جزو خاص ترین افرادی هست که تاحالا دیدم. 

یه الهام جدیده برام. 

anyway

بریم سوالارو جواب بدیم.. 

1)راست دستین یا چپ دست؟ 

راست دست

 

2)نقاشیتون در چه حده؟ 

خب حقیقت اینه که خیلی خوبه...از اول عمرم دارم نقاشی میکشم و بین باقی استعداد هام بنظرم نقاشی بزرگترین استعداد منه. بهش خیلی ایمان دارم. 

 

3)اسمتونو دوست دارین؟ 

دوست ندارم. 

عاشقشم!! با تمام وجودم عاشق اسمم هستم. 

ازت ممنونم مامان.

شماها اصلا اسم واقعی منو نمیدونین. _. 

اسمم "هاله" هست^^ 

(هانائه هم یه اسم ژاپنیه که خیلی دوسش داشتم و شبیه اسم خودم بود برای همین انتخابش کردم.)

راستش بچه که بودم اسممو دوسش نداشتم چون هیچ کسی دوروبرم اسمش شبیه من نبود. _. 

من تو کل عمرم فقط یبار یه هاله دیگه رو از نزدیک دیدم. 

​​​​​

4)شیرینی یا فست فود؟ 

Both

ولی بستگی داره تو اون لحظه چی هوس کنم. 

 

​​​​​​5)دوست دارین که قد همسر آیندتون چقدر باشه؟ 

همسر همسر نکنید.من حال خودمم ندارم اما بصورت کلی فرقی نمیکنه چون نصف بیشتر مردم کشور از من قد بلند ترن :|

چمیدونم مثلا 170 

 

6)عمو یا دایی؟ 

هیچ کدوم

البته عمو ندارم اصلاXD

حال میکنین جوابو؟ 

 

7)خاله یا عمه؟ 

هیچ کدومو ندارمXDDD

بقیه: تو چی داری پس؟ 

 

8)عدد مورد علاقتون؟ 

4

 

9)با کی بیشتر از همه صمیمی هستین تو بیان؟ 

مائو و کیدو دوستای مجازیم نیستن پس حسابشون نمیکنم.. 

با یومیکو و موچی..

 

10)مامان باباتون تو بیان، کی عه؟

من خودم مادری دلسوز و فداکارم ب_ب

من مادری نمونه

و برادری استوار هستم. 

هیونگ شما عزیزان. 

راستی هیونگ یعنی داداش بزرگه

ب_ب

خودم مامان بابای بیانی ندارم

من یتیمم

​​​​​​

11)رو جنس مخالف کراشی؟ 

ببینید من از وقتی بدنیا اومدم، از اولین کراشم که اسپایدرمن بود بگیرین، تاحالا طوماری دارم از سلبریتی ها، کاراکتر های انیمه ای، کتابی.. بطور کلی از هر نقطه جهان در حال جمع آوری کراشم:| فک کنم تا بمیرم ادامه پیدا کنه این روند. 

اما تو واقعیت جز یکی دوبار رو کسی کراش نزدم. 

الانم هیچ کس. 

 

12)مترو یا قطار؟ 

فک کنم قطار... مترو خیلی سوار شدم ولی قطار نه... 

البته مترو هم فانتزی های مخصوص خودشو داره برامD:

دوست دارم تو مترو نقاشی بکشم یا آهنگ گوش کنم. 

قطار، کوپه دنج و چای و کتاب. 

بیرون قطار هم طبیعت و درخت باشه بی زحمت *-*

 

13)بنظرت شادی یعنی چی؟ 

با مائو موافقم:

یعنی نخوای اون لحظه تموم شه

 

14)سه تا از صفاتت؟ 

. _. سخته

اممم مثلا

خلاق،واقع بین،منطقی

 

15)اگه میتونستی هویتت رو عوض کنی ، دوست داشتی جای کی باشی؟

نمیخوام هویتمو عوض کنم ولی دوست داشتم جای بعضی شخصیت های انیمه ای باشم. الان حضور ذهن ندارم یه فرد خاصو

+من چه وقتی شده که چیزی رو حضور ذهن داشته باشم؟ 

+اوکی معلومه که دوست دارم جای استایلیست های اعضای بنگتن هم باشمXD

​​​​​

16)الان از چی ناراحتی یا چی اذیتت میکنه؟ 

بعضی مشکلات خانوادگی

فشار درس

فکر آینده

+و خب من همیشه خدا دلتنگ مامان بزرگمم چون تو یه شهر نیستیم. 

 

17)به چی اعتیاد داری؟ 

فک نکنم اعتیادی داشته باشم. 

ولی بدون آهنگ یا چایی قطعا حالم خیلی بد میشه. 

 

18)اگه میتونستی یه جمله بگی که کل دنیا بشنوه چی میگفتی؟

​​​​ راستش فک نمیکنم خیلی اهمیتی داشته باشه چون حرف های تکراری یه دختر نوجوون برای کسی تاثیرگذار نیست اما دوست دارم بگم که: لطفا به کسایی که زندگی خوبی ندارن،غذا یا جای خواب ندارن، به بیمارا یا بچه های یتیم کمک کنید.

بهترین نسخه خودتون باشید چون کسی مثل شما وجود نداره.خودتون رو دوست داشته باشید. 

​+بنظرتون من شبیه کسی هستم که براش مهمه بیشتر از یه جمله شد؟

 

19)پنج چیز که خوشحالت میکنه:

من تو خلاصه کردن چیزایی که دوست دارم اصلا خوب نیستم چون همیشه یچیزی جا میمونه. 

موفقیت

بی تی اس

لوازم تحریر..مثل مایلد لاینر یا دفترهای قشنگ... 

کتاب

دریافت پست سفارشی یا کادو و نامه

مسافرت با کسایی که دوسشون دارم. 

رسیدن به خودم، مراقبت از ظاهرم و هم از روحم.. 

( وای منو باز ببرین Kinokuniya... قسم میخورم پتو میندازم شبو همونجا کنار کتابا و مانگاها میخوابم.... یبار توی یکی از مسافرت هامون رفتیم اونجا.. تاحالا تو کل عمرم همچین فروشگاه بی‌نظیری ندیده بودم...حاضرم تمام وعده های غذاییمو نصف کنم تا با پولش باز بتونم از اونجا خرید کنم..)

باید این لعنتی رو میخریدم...

گرون بود... گرون بود... گرون بود..خیلی گرون بود.. 

*نفس عمیق میکشد*

 

20)اگه میتونستی به عقب برگردی چه نصیحتی به خودت میکردی؟ 

 عجله نکن اول از حست مطمئن شو.. از چیزی هم نترس

بخاطر چیزی استرس نداشته باش خودت چیزی برای خوشحالی پیدا کن.

از چیزی که فکر میکردی خیلی بهتری. 

 

21)چه عادتا/رفتارایی دارین که باعث آزار بقیه ست؟

بی پرده سخن نگفتن. 

 

22)صبحا اگه مامان/بابات بیدارت میکنه چجوری اینکارو انجام میده

معمولا خودم بیدار میشم ولی اواخر همش به بابام میگم که بیدارم کنه... 

آخه از بچگی از همون اول ابتدایی بابام بیدارم می‌کرد... 

چطوری این کارو انجام میده؟ 

بابام: بلند شو..پاشو زود باش! 

من:بیدارم... بخدا بیدارم

میره

دوباره میخوابم

میاد

وانمود میکنم که داشتم حاضر میشدم :>

23)کراشاتون تو مدرسه؟

هیچ کس

 

24)تاحالا شده به یکی اشتباهی پیام بدین و دردسر بشه؟

سوتی که زیاد میدمXD

 ولی تاحالا دردسر نشده

 

25)یه جمله تاثیرگذار برای مخ زنی؟ 

مخ زنی واقعا کار بدردنخوریه:/

 

26)چه فرقی بین شما تو فضای مجازی با اونی که تو واقعیت هستین وجود داره؟

فک کنم هیچی

 

27)یه دروغی که اینجا ب ما گفتین؟

اونم فک کنم هیچی

 

28)تو بیان چند تا اکانت دارین؟ 

همین یدونه

 

29)اولین دوستتون تو بیان؟

موچی T. T

 

30)چند بار تو وبتون چس ناله گذاشتین؟

سه چهار بار

 

اینم از این^^

در پناه حق باشین. _. خدافظ🚬​​

نظرات  (۵)

اول از همه ! عکس پست مال خودته ؟! اولیش ...

پاسخ:
نه مال خودم نیست:>

عه ! آخه من یه همچین چیزیو تو خوابم که خونه ی شما بودیم دیدم :/

پاسخ:
 اِوا *-*
خواب دیدی اومدی خونه ما؟؟؟ *------*
چیکار میکردیم؟
جفنگ می‌ بافتیم؟ XD

آرههه اینجا رو ببین *-*\

پاسخ:
واییXDDDD
چه باحالXDD
خونمون اونقدری بزرگ نیست که کسی توش گم بشه '-'

حتما اومده بودی پنت هاوسی که با مائو تو شرط بندی بردیمXDDD
آره حتما اونجا بوده

اگه رفتی kinokunya میشه منو با خودت ببری ؟؟ میشه میشه ؟؟؟

 قول میدم داخل چمدونت جا شم T-T

داخل اون وبت از اینجا عکس گذاشته بودی و من از همون موقع دلباخته اش شدم ! و اونقدر با دختر خاله ام عررر زدیم می رفتیم داخل مپ و برا خودمون گشت و گذار میکردیم (*=عاه 

من عاشق اسمتم (("= عاشقشم واقعا قشنگه 

پاسخ:
اگه یه روزی رفتم تو رم میبرمT-------T💕💕

+وای آیامههههه پستمو یادته باورم نمیشه *-*
من یادم نبود تو اون یکی وبمو داشتی =))))جزو معدود افرادی هستی که اون جا منو میشناختی احساساتی شدمT^^^T\

+ممنون کیوتی :>>>>>>>💕💕💕

یاهاها....من وبلاگتووو شخم زدم قبلا D"= یه جورایی احساس میکنم خیلی شخصیت نزدیکی بهم داریم "-" نمد چرا ! شاید یه سری بهم چنتا انیمه و فیلن و اهنگ داخل اینستا  و وبت معرفی کرده بودی بهم  و من رفتم دیدم و خوشم اومد ^-^ یا شایدم به خاطر اینکه حس ششم بهم میگه "-" حالا نمد....

ولی .....احساس میکنم روت کراش داشتم، دارم *سرخ میشود و در میرود* 

پاسخ:
حاحذچرخجرخجبهججزخخجزجخزخجخزجرخجح
وای باورم نمیشه TT
واقعا؟ *-* منم نمد شاید شبیه باشیم💕💕


......... 
*در سکوتی عمیق فرو مییرود و سعی میکند آرامش خود را حفظ کند*
Error 404 not found
کراش داشتی؟=)
سرخ نشو چون فعلا منم که سرخ شدمT_____T
نمیدونم چی بگم کلی ممنون:>💕💕💕💕

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">