Hanae_Dark blue

×We won't be erased†

Hanae_Dark blue

×We won't be erased†

Hanae_Dark blue

AURA
𝑯𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅, "𝑶𝒏𝒆 𝒅𝒂𝒚 𝒚𝒐𝒖'𝒍𝒍 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝑺𝒐, 𝒍𝒊𝒗𝒆 𝒂 𝒍𝒊𝒇𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓"

画師
オーラ

خوش اومدید
من هانائه م و اینجا جایگاهی برای پردازش تفکراتمه
*:・゚ (・o

طبقه بندی موضوعی

...

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۱ ق.ظ

 

دلیل این همه تنفر رو نمی‌فهمم.. 

که چرا نباید لایق چیزی باشم؟

​​​​​​چرا هر کاری کنم همیشه منفورم.. ​​

من هیچ وقت نمیدونم که چرا گناهکار بزرگیم

و این غمگینه که تو دنیایی که مردمو ترغیب به دوست داشتن خودشون میکنن... 

من... نباید خودمو دوست داشته باشم

من "چیزی ندارم که بخاطرش خودمو دوست داشته باشم" 

"​​کسی که لیاقت زندگی کردنو نداره"

هر چی باشه​​​​​​ من یه "هیولام" درسته؟

​​​​​​

اما من اینطور فکر نمی‌کنم.. 

هرچی هم که بشه

نمی‌ذارم کسی معتقدم کنه که لایق زندگی کردن نیستم.. 

_یا حداقل تلاشمو میکنم_​​​​​​​​​​​​​​

 

زخم گردنم هنوز میسوزه

و چسب زخم تموم شده

 

*آهنگ پخش میکند* :

 

 

I wish that you could see the pain that I've seen
And all of the times I spent being not me

I hope you know that it's not always happy in my head
'Cause I don't know
The perfect road to go down
But I know

I'm trying my best
I'm trying my best to be okay
I'm trying my best but every day it's so hard

 

_I'm trying my best_

Anson Seabra

مرسی آنسون صدات بیش از حد خوبه

  • (Hyung) Hanae