Hanae_Dark blue

×We won't be erased†

Hanae_Dark blue

×We won't be erased†

Hanae_Dark blue

AURA
𝑯𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅, "𝑶𝒏𝒆 𝒅𝒂𝒚 𝒚𝒐𝒖'𝒍𝒍 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝑺𝒐, 𝒍𝒊𝒗𝒆 𝒂 𝒍𝒊𝒇𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓"

画師
オーラ

خوش اومدید
من هانائه م و اینجا جایگاهی برای پردازش تفکراتمه
*:・゚ (・o

طبقه بندی موضوعی

هیچی

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۲۱ ب.ظ

*عکس مربوط به دوماه پیش*

*دستامو دوست دارم... طرح خوبین برای نقاشی*

 

پست خاصی نیست... 

فقط شبی آرومه... از اون شبایی که بظاهر آرومه اما درون تو غوغایی وجود داره که نمیشه جمعش کرد..

معمولا میتونم ذهنمو منحرف کنم تا حواسش پرت بشه اما امروز نتونستم... 

ذهنم تصمیم گرفته به هر جا میخواد پرواز کنه. 

به گذشته

و به آینده

​​​​​​گاهی هم به من سر میزنه.. 

این پرنده بیچاره فقط بدنبال مرهمی دست نیافتنیه...

یکی بهش بگه...نمیدونه که داره دنبال چیز بیخودی میگرده🕊️

 

 

 

🌿خونه ما🌿

  • (Hyung) Hanae

آهنگ

من و افکارم

نقاشی

نظرات  (۱۰)

دستات(= 

که همیشه به خاطرشون بهت میگفتم بندپا... هنوزم میگم[=

ولی صادق باشم، شبیه دستای دازایه... 

 

+چه حس خوبی داره آهنگش[=

پاسخ:

چه تشبیه خوبی^^
💕

چه دستای خوشگلی داری*---*من دستام خیلی کوپلو هستن:/اصلا دوسشون ندارم(":
حستو درک میکنم..هر چقدر ذهنتو محرف میکنی بازم..خسته کنندست..گاهی از این ذهنم که اینقدر به گذشته میره و صحنه ها رو برام پخش میکنه متنفر میشم(:
+میشه لطفا رمز رو برداری؟

پاسخ:
چشمانت خوشگل است موچی نازنین^^💕
آخی دستای کوپلوTT
کیووت

آره دقیقا... منم ازش متنفر میشم...
رمز چی رو؟ '-' 
  • Sŧεℓℓą =]
  • از اون انگشترا *-*

    پاسخ:

    D:💕
  • 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×
  • ای ژاااان *-* بابا جین قربون دستای خوشگلت برهXD

    پاسخ:

    مامانتو شرمنده میکنی؟؟
    دستام به دوماد خوشگلم نمیرسن...
    با اون انگشتای دراز و جذابش.... 
    🚬

    رمز دادن کامنت..وقتی میخوام کامنت بدیم باید رمز بزنیم"-"

    پاسخ:
     فک کنم الان درست شد آره؟ 

    نه هنوز درست نشده..
    ببین برو توی قسمت تنظیمات ساده توی تنظیمات ارسال نظر اون گزینه ای که هست برای جلوگیری از اسپم کد امنیتی نشان داده شود رو تیکشو بردار حتما هم یادت باشه ذخیره رو بزنی(:

    پاسخ:
    فک کنم الان دیگه درست شد.....

    مرسی که گفتی💕^^
    نظر دادن سخت میشد

    آره الان درست خداروشکر=)

    پاسخ:
    مرسی🍪💕🌸

    خواهش سنپای*-*

    پاسخ:
    *-* مای موچی

    دستات ... چه خوشگلن *-*

    من در ارزوی چنین دست هاییم *-*

    پاسخ:

    T^T🚬
    چی بگم..
    امیدوارم آرزوهایت برآورده بشن که دستای خوشگل در مقابلشون هیچ باشن**

    دستان خیلی خوشگلن ⁦(✿ ♡‿♡)⁩

    خیلی ..

    پاسخ:
    چشمان تو خوشگلن کیوتیTT
    💕🌸💕🌸💕🌸💕

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">