Hanae_Dark blue

×We won't be erased†

Hanae_Dark blue

×We won't be erased†

Hanae_Dark blue

AURA
𝑯𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅, "𝑶𝒏𝒆 𝒅𝒂𝒚 𝒚𝒐𝒖'𝒍𝒍 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝑺𝒐, 𝒍𝒊𝒗𝒆 𝒂 𝒍𝒊𝒇𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓"

画師
オーラ

خوش اومدید
من هانائه م و اینجا جایگاهی برای پردازش تفکراتمه
*:・゚ (・o

طبقه بندی موضوعی

Back with lots of Aya midanid :|

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۹، ۰۲:۴۳ ب.ظ

 


Lost 

G-idle

 

درود بر تو جوان ایرانی. _. 

غیبت کبری هم به سر رسید...غیبت های بعدی رو تحت عنوان "گشادیسم" و "کنکوریسم" در نظر بگیرید.. 

 

خب چه خبر؟ 

اول از احوالات خودم بگم.. صبح بیدار شدم تا امتحان قلم چی رو بدم اما دفترچه عمومی که داشت تموم میشد حالم بد شد.

و این رو اکثرا بقیه نمیفهمن و نظرات کارشناسانه و فوق تخصصی میدن. اما خودمم از عقل که یک سرمایه انسانیه برخوردارم و حالیمه آدمی که گشنست باید یچیزی بخوره یا آدمی که خسته ست باید بخوابه اما دردش نمیذاره بخوابم و میل به خوردن هیچ کوفتی هم ندارم. 

آره خلاصه قلم چی رو به چوخ دادم 

 

و راجع به غیبت ها..سختی که همیشه هست اما گاهی دوزش بالا پایین میشه. اگه بگم در طول این مدت از بعضیا ناامید نشدم، دروغ بزرگی گفتم!!( راستی ممنونم اگه به فکرم بودین)

اما دیگه تمرین خوش‌بینی رو میذارم کنار... تا حد زیادی مایه گذاری برای بقیه رو هم همین طور... فعلا تمرکزم روی خودم، مشکلاتم و درس خوندنمه^^

 

امروز کلی پ. ن داریم¦:<

 

+کامبک دخترانم را گر ندیده اید، بشتابید( HWAA)... توی بیوگرافی که گذاشتم هم نوشتم( چقدر هم کاملهXD) 

که من نورلندم... و جی ایدل گروه دختر مورد ​​​​​علاقمه**🔥

البته رولاو هم هستم"

+آیا میدانستید از سالیان سال قبل سلناتور هستم؟ 

و آیا میدانستید که سوجین( گیلاس جی ایدل.. مامان گروه)خواننده مورد علاقش سلناست؟

و آیا میدانستید که سلنا آهنگ جدید داده است؟ 

 

+آیا میدانستید که مثل آدم خواران انگشتم را با دهان زخمی کردم؟ 

 

+آیا میدانستید که باد در حال حاضر به قدری شدید می وزد که اگه پنجره را باز کنم مرا با خود به بی نهایت و فراتراز آن می‌برد؟ 

 

+آیا میدانستید دنبال کردن کتاب های چند جلدی که به تازگی جلد جدیدشان منتشر شده چه لذتی دارد؟

 

+آیا میدانستید انسان ها بخاطر ما تحتشان دنیا را تصرف کرده اند؟... گونه های قدیمی انسان لگن بزرگی داشتن.. برای همین مجبور بودن خم بشن.. با تکامل، لگن هامون کوچیک شدن ._.

 

+ایا میدانستید که قراره بیشتر به نئاندرتال ها، هومو _ساپینس ها و دایناسورها بپردازم؟ 

 

+در آخر... 

ایا میدانستید که موهای تمیز خود را خیلی دوست دارم؟ 

 

 

​​​​​در فکر عوض کردن قالب وبم...

یاری کنید.... آیا چون قالب تیره ست خوب نمی‌توانید نوشته ها را بخوانید؟ 

یادم رفت تموم کنم کتابی حرف زدنو... 

در فکرش بودن آسونه:|

امیدوارم بجاش دست به کار بشم​​​​​​​​

آخه این قالبم دوست دارم خیلی برای منه انگار:|

*دوراهی*

راه سوم رو برمی‌گزینم...

راه سوم:خواب

  • (Hyung) Hanae

جی ایدل

نظرات  (۵)

اگه دنبال قالب جدیدی میتونی روم حساب کنی ^^

پاسخ:
آره آره خیلی ممنون میشم کمکم کنی
 T^^T💕💕

راستی موهات خیلی خوگشله :دی 

من عاشق موهای فرفریم T^T

هانائه صدات کنم ؟

پاسخ:
چشمانت هم قشنگه T^T~💕
هرجور دوست داری صدا کن *-*

+سوجین مامان گروه بوده._.

آی دیدنت نو...

 

+وای از باد نگو..یجوری پنجره اتاقم صدا میده از خواب میپرم'-'

تازه دو روزه خوابیدنی به طور کامل زیر پتو پناه میگیرم که اگه پنجره شکست خورده شیشه هاش نریزه روم"-"

ولی خب احتمالا با سرعت فاکی ای بشکنه...وای فکر کن خورده شیشه ها محکم از رو پتو برن تو گردنم._. یا تو سرم._. وای فکر کن یه تکه شیشه بزرگ بره تو شکمم._.-پناه بر خدا.___.

 

+موهاتD:

 

پاسخ:
آی دیدنت نو تو. _.

+تازه پنجره به تو خیلی نزدیک تره@_@
بغل اتاق من ساختمون بود اما چون خالی شده صداهای باد خیلی خوفناکه:|

. _________.
خفه شو

+D:

من چرا این پستتو ندیده بودم؟ . ___.

بعضی پستاتون نمیاد برام ._.....

چرا واقعا "-"

 

پاسخ:
آی دونت نو
. _. 

چرا این پستتو من ندیده بودم؟اصلا ستارش برام نیومده بود._____.
خوب الان میگم خوش برگشتیD:
و میدونی آدم واقعا باید از اهمیت دادن به دیگران دست برداره و یکم به خودش برسه..خود آدمم روح داره..
وایییییی چقدر بده سیستم گوارشت مشکل داره..من که یک عدد معده دارم از جنس فولاد:]ینی من شدیدا بد غذا میخورم ولی بدبخت دووم میاره:"]واقعا از همینجا از معده ی خویش تشکر مینمایمT-T من چون صبحا چیزی میلم نمیکشه صبحونه نمیخورم و تا ناهار فوقش دوتا چیز کوچولو بخورم و بقیش گرسنگی و بعد ناهار را میل میفرمایم و با معده ی خالی شده لواشک بخورم:/و کلا خیلی بد میخورم غذا._.(الان من اینو گفتم مطمئنم شب معدم یه طوریش میشه:|خدایا بخدا بلایی سر معدم نیار:") )
+وایییییییی دقیقا:"دنبال کردن کتاب های چند جلدی خیلی حس خوبی داره وقتی جلد جدیدش میاد:""
+حقایق جالبی را بازگو کردی سنپای!@-@
+چقدر موهات حوشگله سنپاااااااااااااااااای:"این موهای فرفری نازززززز عینکی هستی سنپای؟
اگه کمک خواستی برای عوض کردن قالبت در خدمتم سنپای*^*
و خواب از همه چیز و همه کس مهم تره آههههههه

پاسخ:
آره مائو هم همینو گفته بود. _.
شاید مشکل از پسته. _.
عزیزمی💕
منم معده فولادی میخوااااااام TT
کارایی که گفتی رو منم میکنم😂😂( نادون چرا شکایت میکنی پس؟)
نه..الان سعی میکنم با رحم و عطوفت با معدم برخورد کنم. _.

*-------* چشمات خوشگله💕💕💕💕💕💕💕💕
عینکی نیستم راستش... موقع مطالعه میزنم^^
( که کاری بجز درس خوندن ندارم :|...
پس همیشه عینک میزنم:|
)
ممنووووووووون💕💕💕💕
+fact

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">