Hanae_Dark blue

×We won't be erased†

Hanae_Dark blue

×We won't be erased†

Hanae_Dark blue

AURA
𝑯𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅, "𝑶𝒏𝒆 𝒅𝒂𝒚 𝒚𝒐𝒖'𝒍𝒍 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝑺𝒐, 𝒍𝒊𝒗𝒆 𝒂 𝒍𝒊𝒇𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓"

画師
オーラ

خوش اومدید
من هانائه م و اینجا جایگاهی برای پردازش تفکراتمه
*:・゚ (・o

طبقه بندی موضوعی

صندلی گرم با هانائه(。・_・。)

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱ ب.ظ

 

سلام سلام*-*

امروز میخوام صندلی گرم بذارم..

میدونم که این اواخر اکثرتون با پست های صندلی داغتون کل بیانو آتیش زدین و ترکوندینXD

و اینم میدونم که حتما برای بیشترتون خز شده و دیگه حالتون داره از این چالش بهم میخوره. _. 

ولی من اینجا جدیدم و چند تا پست بیشتر نذاشتم برای همین فکر کردم منطقیه اگه یه پستی بذارم تا بتونید منو بهتر بشناسید^^

تنها چیزی که هزار بار مثل دلقکا گفتم این بوده که من هانائه ام و 18 سالمهXDDDDDD

چیزای زیادی برای گفتن دارم اما آخرش ختم میشن به هیچی:|

نمیدونم قبلا دیدید یا نه... اما من بیشتر تو اینستا فعالیت داشتم و یه پیج هنری داشتم که فعلا بخاطر حجم زیاد درسی دی اکتیوه... 

​​​​این جزو نقاشی هایی بود که خیلی پسندیده شد^^:

 

و خب چرا صندلی گرم؟... 

خواستم یکم برام تخفیف قائل بشید تا بتونم از زیر یکی دوتا سوال در برم (。・_・。)

البته حدس می‌زنم بتونم به اکثرشون جواب بدم:|

ولی بالاخره بعضی چیزا هستن که آدم نمیخواد راجبشون صحبت کنه^~^

​​​​​​باشه پر حرفی بسه

شما فعلا هر سوالی که میخواید بپرسیدXD​​​​​

​​​​​​

نظرات  (۴۷)

  • آرتـــمیس -
  • سوالات کیدوووD: 

     

    1) کتاب نوشتی؟ 
    2) تایپ شخصیتیت تو MBTI چیه؟
    3) شده جلو گریه کردن خودتو بگیری حتی وقتی تنهایی؟ :)
    4) اهل بغل کردن دوستات و کلا افراد مهم زندگیت هستی؟
    5) موقع خواب به بقیه شب بخیر میگی؟
    6) بیدار شدنی صبح به خیر میگی؟
    7) قهوه یا چایی؟
    8) تاحالا برا کسی نامه واقعی نوشتی؟ (منظورم رو کاغذه..که به خودشم داده باشی)
    9)چه غذایی هس که دوس داشته باشی امتحانش کنی؟
    10) ترجیح میدی تا آخر عمرت ناراحت نشی یا نتونی هیچکدوم از احساستتو بروز بدی؟
    11) هفت تا آهنگ مورد علاقه ات؟
    12) بدترین سوتیت؟
    13) آخرین باری که هیجان زده بودی؟
    14) تاحالا شده بگی کاش پسر بودم؟ اگه آره کی بود و سر چی؟
    15) رنگ مورد علاقه ات؟
    16) درس مورد علاقه ات؟
    17) ترش یا شیرین؟
    18) استایل مورد علاقه ات؟
    19) هرشب مسواک میزنی؟
    20) نظرت درباره زن=مرد؟
    21) نظرت درباره LGBT ؟
    22) سه تا کارتون مورد علاقه ات؟
    23) اوتاکو هستی؟
    24) کیپاپ گوش میدی؟
    26) تاحالا شده با خودت بگی کاش میتونستم فلانیو بکشم؟
    27) تاحالا رژلبو امتحان کردی؟"-"
    28) شکلات دوس داری؟
    29) چهارتا حیوون موردعلاقه ات؟
    30) پنج تا کتاب خوب معرفی کن

    پاسخ:
    آرتی آماده ای برای شلیکXD🥇
    ایستاده کف میزنم برات

    1)از بچگی کتاب مینویسم ولی 2 تاشون تا الان مصممانه بوده... امیدوارم یه روز چاپ بشنXD
    2)والا خودمم نفهمیدم هنوز...یاINTJ بود یا INFJ
    3)آره
    4)آره
    5)بستگی داره رابطمون اون روز خوب باشه یا ن:| 
    6)سلام میدم. _. 
    7)صد در صد هر دو... 
    8)بیش از هزار بار
    9)هر چیز جدیدی که بنظرم جالب باشه.. 
    مثلا انواع غذاهای دریایی یا یه نوع سوشی خاص که اسمش یادم نیست الان. -. 
    10)تا آخر عمرم ناراحت نشم... این خودش هم خیلی بده چون بدون ناراحتی شادی معنی نداره ولی باید بعضی احساساتم رو حتما بروز بدم. 
    11)اصلا نمیتونم نام ببرم اینجور سوالارو XDچون خیلی زیادن... بجاش 7 تا خواننده یا گروه مورد علاقمو میگم*-*
    بی تی اس... جی ایدل...ردولوت....سلنا گومز... ساشا اسلون... انسون سیبرا...NF
    12)من خیلی سوتی میدم و خودمم باهاشون حال میکنمXD
    هممم مثلا یکیش این بودXD:
    مائو بهم گفت که ساعتم قشنگه و گفت مبارک باشه
    منم گفتم خدا رفتگان شمارم بیامرزه😐😂😂
    13)یکم قبل
    14)آره چون میخواستم آزاد باشم.
    15)سرمه ای
    16) سوال کلی ای هست. هنر و تجربی زندگیم محسوب میشن...انواع هنر.. موسیقی و نقاشی عکاسی و نویسندگی..و تجربی هم زیست و پزشکی...+ نجوم، دیرینه شناسی، روانشناسی و...... و.... و.... اینا هم جزو علایقمن*-*
    17)افف هر دو تو زمان های مختلفی میچسبن ولی... ترش
    18)استایلم یه اسم خاصی نداره چون طیف خیلی خیلی وسیعی داره...نه زیاد پشمکی و گوگولی و صورتیه... نه زیاد دارک و راک و گرانچ... از هر سبکی توش هست.فقط دوست دارم چیزی که میپوشم از نظر خودم شیک و مرتب و قشنگ باشه و دوسش داشته باشم.
    19)صد در صد 
    20)از نظرم زنا و مردا بصورت بارزی در جسماشون تفاوت هایی دارن که غیر قابل انکاره...اما از نظر انسان بودن کاملا کاملا برابرن و باید به هر دو امکانات مساوی داده بشه...انسان ها همشون بطور کلی حق انتخاب آزادانه دارن.. چه در سلیقه لباس، چه گرایش و چه چیزهای دیگه... زندگی کوتاهه.. کسی حق نداره روش زندگی فرد دیگه ای رو تعیین کنه. 
    21)هیچ مشکلی ندارم و حتی دوست هایی با گرایشات مختلف دارم.من اونارو گروه خاصی نمیبینم.همگی "انسانیم" 
    22)اففف بازم نمیتونم بگم چون خیلی زیادنXDعذاب وجدان میگیرم
    هممم مثلا کورالین_ستاره لارا_داستان اسباب بازی( بجز 4)
    23)بله بله*-* فک کنم 5،6 سال میشه
    24)یک کیپاپر اعظم میباشم
    26)نمیدونم فک نکنم...از خیلیا متنفرم ولی تصور کشتنشون از ذهنم نگذشته
    27)اره باو... رژ لب مخصوصا براق کننده لب خیلی دوست دارم**
    28)اوهوم... شیرین
    29)سگ_گربه_دلفین_کوالا  امیدوارم چیزی از قلم نیفتاده باشه:|
    30)...سخته همشون یادم نمیان:||| همینجوری چند تا میگم
    ملت عشق_همه چیز همه چیز_ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد_پنج قدم فاصله
    اما کلی کتاب جدید با موضوعات جدید در راهن😎


  • آرتـــمیس -
  • 31) زیاد آدامس میجویی؟
    32) بازی مورد علاقه ات؟
    33) بنظرت جای کی تو بیان خالیه؟ یکم راجبش توضیح بده
    34) اهل برنامه ریزی و برنامه نوشتن هستی؟
    35) چی ذوق زده ات میکنی؟
    36) چیو میخوای فراموش کنی؟
    37) بیشتر ساکتی یا پرسر و صدا؟
    38) آخرین دروغی که گفتی؟
    39) خونواده راحتت میذارن یا کنترلت میکنن؟
    40) رنگ موی مورد علاقه ات؟@-@

    پاسخ:
    31)اممم زیاد نه. _. فقط وقتی هوس کنم
    32)گیم؟ یا سنتی؟ XD
    هممم مثلا هفت سنگ یا وسطی*-*
    33)هممم...یکی از دوستای مجازیم و یکی از دوستام که میدونم کلی حرف برای گفتن داره
    ولی راستشو بخوای از حرف زدن تو پیویشون بیشتر لذت میبرم و دوست دارم همین طوری بمونه :")
    34)بسیار زیاد
    35)کارای هیجان انگیز... چیزا و کسایی که دوسشون دارم.دیدن کسی که دوسش دارم و خیلی وقت باشه که ندیده باشمش. 
    36)بعضی خاطرات گذشته رو
    37)بستگی به مودم داره..پیش دوستام اکثرا خیلی حرف میزنم اما پیش بقیه ساکتم. 
    38)"چشم بیشتر تست میزنم"😂
    39)بعضی چیزارو زیاد کنترل میکنن اما فکر کنم بیشتر راحتم میذارن. 
    40)گیفته بیدم سیرمع ای😂

  • آرتـــمیس -
  • 41) چقد در طول روز به چیزایی که مناسب سنت نیس(!!) فکر میکنی؟D:
    42) به بهداشت ناخونات اهمیت میدی؟کوتاه نگهشون میداری؟ سوهان میکشی ناخوناتو؟
    43) اگه قرار بود یکی از دخترای بیان دوست پسرت باشه ترجیح میدادی کی باشه؟یا مثلا اخلاقش مثل کی باشه؟
    44) تتو دوس داری؟ چیزی هس که بخوای تتوش کنی؟اگه آره کجا میخوای تتوش کنی؟
    45) رمانتیک ترین حرکت بنظرت؟
    46) تاحالا سایتای پ**ن بودی؟D: اگه آره حدودا چندبار؟
    47) ویژگی های ظاهری دوست پسر ایده آلتو بگو؟@-@
    48) ویژگی های اخلاقیشم بگوD:
    50) دوس داری کیو بغل کنی؟ مائو یا کیدو؟ اول کدوم؟
    51) تاحالا شده با دوستت دوتایی (یا حتی سه تایی:)) گریه ات بگیره؟
    52) بدترین یا جالبترین شوخی ای که با دوستات کردی چی بوده؟
    53) آخرین باری که خیلی بلند بلند خندیدی؟
    54) تاحالا به پسری تیکه انداختی؟
    55) از گل و گیاه خوشت میاد؟ نگه میداری تو اتاقت؟
    56) تاحالا شده از فکری که به ذهنت رسیده خجالت بکشی؟
    57) سیگار یا الکل امتحان کردی؟یا دوس داری؟
    58) تاحالا به پسری شماره دادی؟@-@
    59) وقتی یه پسریو میبینی اولین چیز تو ظاهرش که توجهتو جلب میکنه چیه؟
    60) وقتی یه دختریو میبینی اولین چیز تو ظاهرش که توجهتو جلب میکنه چیه؟

    پاسخ:
    41)قبلا بیشتر فکر میکردم تاجایی که همچی مناسب سنم شد😂😂😂😂😂😂
    42)بله اهمیت میدم*-*
    43)دختر بیان دوست پسرم باشه؟. _. 
    یعنی لزبین باشم؟توی بیان هنوز افراد زیادی رو نمیشناسم^^
    ولی از نظر بصری یبار رو یکی کراش زده بودم😂
    44)آره تتوهای کوچول موچول دوست دارم*-*
    مثلا خودم عکسشو طراحی کنم... 
    شاید یه علف کوچولو
    یا یه ماه یا یه نوشته با فونت قشنگ 
    و یه سنبل خاص دارم
    45). _. 
    عام
    شاید بوس کردن لپ
    نمیدونم. _. 
    46)بودم😂😂
    47)راستش استایل خیلی منو جذب میکنه.. تیپ لباس های خاصی و در عین حال ساده ای هستن که دوست دارم که بهتره تیره باشه مثلا سرمه ای**...موهاش سیاه باشه یکوچولو هم جلوی موهاش بلند باشه...صد در صد که از من قد بلند تره...دستای قشنگ... لبخند قشنگ!!!! و خب اندامی استوار😂حالا نه دیگه دوان جانسون..... آهان موقع مطالعه عینک هم بزنه خوبه...TT
    اقا من دارم چی میگم😂ولم کنید من دارم کراش های هالیوودی،کیپاپی، انیمه ای و کتابی مختلفمو توصیف میکنم زیاد توجه نکنید... 
    48)اخلاق خیلی مهم تره..و همین طور طرز تفکر... کلا قلب خوبی دا‌شته باشه و منطقی باشه. 
    احساس میکنم تو چنل شوهر یابی عضو شدم:/
    50)فرقی نداره هر دو
    51)آره ولی قبلنا بیشتر
    52)شوخی چیز جدا نشده ای در منهXD
    خیلی زیاده...یبار کلاه مائو افتاده بود زمین ندیدش... منم قایمش کردم... 
    بنده خدا فک کرد کلاهشو تو دستشویی مدرسه گم کردهXD
    I'm sorry
    53)خونه مائو اینا... وقتی با مائو و کیدو سوتی های صدا و سیما رو می‌دیدیم. 
    54)منظورت پسرای ناشناس تو خیابونه؟ نه هرگز:|
    55)خیلی خیلی دوست دارم*-* نه تو اتاقم ندارم ولی در آینده قراره داشته باشم🌿
    56)خیلیXD
    57)نه امتحان نکردم... نمیدونم آینده چی میشهXD
    58)هرگز :| و نخواهم داد...
    59)استایل
    60)استایل
  • Sŧεℓℓą =]
  • اوووووه الان میام D:

    پاسخ:
    جوونD:

    بپرسم هیونگ؟:>

    پاسخ:
    بپرس داداش:>
    خدا لعنتت نکنه یواش تر فقط:>>
  • Sŧεℓℓą =]
  • همین اول بگو چه سوالایی از کیدو پرسیدی ؟! D:

    پاسخ:
    این سوال جزو سوالات "در رفتنی" میباشد. 

    مدیریت صندلی گرم


  • Sŧεℓℓą =]
  • نه خیر پیچوندن نداریم ! بوگو @-@

    پاسخ:
    صندلی داغ نیست
    صندلی گرم است
    ‌^^
  • Sŧεℓℓą =]
  • پسرررر سوتیت چه خفن بوده XD

    اسباب بازی ها ... هعی ((((=

    پنج پا فاصله  .... T.T

    پاسخ:
    XD
    =))
  • آرتـــمیس -
  • عجب سوتی دادیییییXD

    مدیریت صندلی گرم؟._.نخیررر!نداریم! بگوووو :)) 

    پنج قدم فاصله خیلی قشنگههTT

    پاسخ:
    XD
    حالا که داریم. _.
    ب_ب
    خیلی قشنگه=)


    ممنون بابت سوالاتت*----*🥇❤️
  • آرتـــمیس -
  • چه نقاشی خفنییی! ꈍᴗꈍ

    پاسخ:
    (●´ω`●)
    ممنوووووون💕💕💕💕

    با نام و یاد خدا شروع میکنیمXD

    پاسخ:
    *آب دهانش را قدرت میدهد*

    وایییییییییی سنپایT_T چه نقاشی خوشگلیییییییییییییییییی
    خیلی قشنگه:")
    من هیچ استعدادی در نقاشی ندارم:""

    پاسخ:
    (●´ω`●)
    💕💕💕💕💕ممنووووووووووووووون
    =)

    اشکال نداره... هر کسی تو یه چیزی استعداد داره^^

  • Sŧεℓℓą =]
  • 1. از دختر بودنت راضی ای ؟ چرا ؟

    2. خانواده ات گیرن ؟ به چیا گیر میدن ؟

    3. تیپت چه جوریه ؟ یعنی چه مدلی میری بیرون ؟

    4. چه حیوونی رو دوست داری ؟

    5. از چه حیوونی بدت میاد ؟

    6. بدترین حرفی که یه نفر بهت زده ؟

    7. بهترین حرفی که یه نفر بهت زده ؟

    8. چه جوری میری رو مخ آدما ؟

    9. آدما چه جوری میرن رو مخت ؟

    10. از یک تا بیست چه نمره ای به رو مخ بودنِ من میدی ؟ D:

    پاسخ:
    دستامو از پشت بستین چقد سوال طرح کردینTT🔥

    1)قبلنا نه ولی الان راضی ام...چون طرز تفکرمو خیلی عوض کردم.چه دختر باشم چه پسر، برای چیزی که دوست دارم تلاش می‌کنم. 
    2)نمیشه گفت خیلی گیر میدن...اما ادب و احترام براشون خیلی مهمه 
    3)هممم... خب با مانتو( یا کت یا پولیور بلند)و شلوار و شال و کیف . _. 
    +انگشتر 
    +ماسک
    4)دلفینارو خیلی دوست دارم
    5)من کلا با حشرات بزرگ خیلی میونه خوبی ندارم یا هزارپا..با پروانه ها هم همین طور... ولی دارم تلاش می‌کنم میونمو بهتر کنم^^
    6)زیاد بوده. _. 
    کلا بدترین حرفا حرفایی هستن که باعث میشن به خودم شک کنم
    7)اینم زیاد بوده:)
    بهترین حرف ها حرفایی هستن که باعث میشن خودمو بیشتر دوست داشته باشم:>
    8)با حاضر جوابی
    و مدیریت صندلی گرم😂😂
    9)با دورویی! 
    و تلاش برای رفتن در چشم دیگران به بهای حقیر کردن خود
    چاپلوسی!!!!
    10). _.
    این چ سوالیه دیگه
    مدیریت صندلی گرم
  • Sŧεℓℓą =]
  • 11. تو بیان چند نفر رو فالو میکنی ؟

    12. کسی هست که از سر رو در بایستی فالوش میکنی ؟ کیه ؟ [ برای اینکه دردسر نشه خصوصی بگو ]

    13. ماجرای زوج بلاگر رو شنیدی ؟ راستش رو بگو کیا رو با هم شیپ کردی @-@

    14. خفن ترین بیان ؟

    15. رو مخ ترین بیان ؟

    16. بی ادب ترین بیان ؟

    17. مودب ترین بیان ؟

    18. تو بیان از کسی بدت میاد ؟ کیه ؟

    19. اینجا تا حالا با کسی دعوات شده ؟ کی ؟ چرا ؟ آخرش چی شد ؟

    20. الان چند نفر فالوت میکنن ؟

    پاسخ:
    11)فک کنم 25 نفر...
    12)نه نیست
    13)زوج بلاگر چیه؟. _.
    همون که دو نفر از دوستاتونو تو بیان شیپ میکنید؟
    بازم شرمنده... باید بیشتر بشناسم بقیه رو
    از 14 تا 17 توسط مدیریت صندلی گرم مسدود شد
    18)نه بدم نمیاد
    19)نه دعوا هم نشده
    20)نمیدونم😂فک کنم همون 25 نفرن
  • Sŧεℓℓą =]
  • 21. آرزوت چیه ؟

    22. دلت می خواد با بچه های خودتم مثل پدر و مادرت رفتار کنی ؟

    23. گوشی داری ؟

    24. آخرین پیامی که دادی ؟

    25. آخرین پیامی که برات اومده ؟

    26. بدترین فحشی که دادی ؟

    27. تا حالا سوار حیوون شدی ؟

    28. از چی خیلی میترسی ؟

    29. چی بهت آرامش میده ؟

    30. خودت رو دوست داری ؟ چرا ؟

    پاسخ:
    21)چشیدن طعم های مختلف زندگی و لبخند قبل مرگ
    22)نه
    23)اره
    24)به بابام بوده..
    25)از گروه ادبیات
    26)هر چیزی که موجوده و یا خلقش کردم😂
    27)اره اسب و شتر
    28)از دست دادن کسایی که دوسشون دارم
    29)موسیقی و کارای مورد علاقم... یا چایی و کتاب
    30)اره دوست دارم^^اما گاهی بدم هم میاد
    بطور کلی دارم سعی میکنم به چیزی تبدیل بشم که بتونم رو خودم کراش بزنم حداقل تلاشمو میکنم

  • Sŧεℓℓą =]
  • 31. بازیگر مورد علاقه ؟

    32. فیلم مورد علاقه ؟

    33. انیمیشن مورد علاقه ؟

    34. مزخرف ترین فیلم ؟

    35. مزخرف ترین کتاب ؟

    36. مزخرف ترین انیمیشن ؟ 

    37. روزی چند ساعت درس می خونی ؟

    38. کمترین نمره ای که گرفتی ؟ چه درسی ؟

    39. رنگ مورد علاقه ؟

    40. عدد مورد علاقه ؟

    پاسخ:
    31)بازم بسیار زیاده:||
    اصلا کجایی باشه.. 
    ولی یکیش" نام جو هیوک"
    32 تا 36) خیلی زیادن:||ولی اصلا یکیشو یادم نمیاد..
    37)با کلاس تقویتی فک کنم بشه 8 ساعت
    38)راستش اینم درست یادم نمیاد... نمره هام کم نیستن ولی هر از گاهی گل هم کاشتم... فک کنم 10 گرفتم تو یه امتحان تستی
    39)سرمه ای
    40) 4
  • Sŧεℓℓą =]
  • 41. اولین کراشت تو دنیای فیلم و کتاب و کارتون و اینها کی بوده ؟ الان کیه؟

    42. تو دنیای خودمون رو کسی کراش داری ؟اگه اره چه شکلیه و چه مدل شخصیتی داره؟
    43. کارتون مورد علاقه بچگیت؟
    44. بهترین لحظه زندگیت تا الان ؟
    45. شکلات تلخ یا شیرین؟
    46. کتک کاری و کار با اسلحه گرم یا سردو دوست داری ایا؟
    47. دلت میخواد بری فضا؟
    48. میگن تا سال 2040 روی مریخ شهر ساخته میشه میری زندگی کنی اونجا؟

    49. آخرین باری که گریه کردی ؟

    50. آخرین سرچ گوگلت ؟

    پاسخ:
    41)مرد عنکبوتی*---------------*
    الانم هست....ولی الان به طومار کراش هایم هزاران نفر را اضافه کردم... 
    در رأسش *جین* عضو بی تی اس*-----*
    42)قبلا داشتم
    43)وینکسXD و انیمیشن های دیزنی
    44)سخته...نمیدونم راستش...فک کنم خاطرات مسافرت با اشناهامون یا خاطرات قشنگم با دوستام...یا وقتایی که کراشام تو واقعیت کنارم بودن
    45)شیرین!!!!!!!! 
    46)خب دوست ندارم فرد بیگناهی تو واقعیت جلوم خون بالا بیاره یا کتکش بزنن ولی بصورت کلی تو فیلمای اکشن خوشم میاد🚬
    47)خیلی دوست دارم... ولی راستش از فضاهای بسته خصوصا سفینه و هواپیما میترسم. 
    48)زمین قشنگم ن رو ول کنم برم؟ :(
    اما اگه حال زمین بهتر بشه و از شر آدما خلاص بشه آره میرم
    49)همممم فک کنم این پنجشنبه بود
    50)overprotected kahoko season 2
  • Sŧεℓℓą =]
  • 51. اگه پسر بودی دوست داشتی اسمت چی بود ؟
    52. دوست داری اسم همسر آیندت چی باشه ؟ :/
    53. پسر بچه یا دختر بچه ؟
    54. چند قلو دوست داری ؟ D:
    55. تا حالا به اسم بچه هات فکر کردی ؟ اسماشون رو چی میذاری ؟
    56. بستنی یا شکلات ؟ ( این وسط چی میگه ؟ @-@ )
    57. عروسی دوست داری ؟
    58. لباس عروس چی ؟
    59. برات مهمه تولد بگیرن واست ؟
    60. بلدی برقصی ؟

    پاسخ:
    51)کلی اسم پسر هست که بنظرم قشنگن مخصوصا خارجی
    همممم مثلا ایرانی ماهان یا دانیال
    52):|هیچ نظری ندارم
    53)دختر
    54)داشته باشم؟
    راستش نمیخوام خودم بچه چند قلو داشته باشم. 
    55)نه فکر نکردم
    56)امممممممم  بستنی
    57)ن خیلی
    58)اره دوست دارم
    59)اره خب دوست دارم^^ لازم هم نیست مجلل باشه...
    60)اره
  • Sŧεℓℓą =]
  • 61. نقطه ضعفت ؟

    62. مثبت ترین ویژگیت ؟

    63. چی باعث میشه به خودت افتخار کنی ؟

    64. چی باعث میشه از خودت متنفر شی ؟

    65. لاک میزنی ؟

    66. نمازاتو به موقع میخونی ؟ اصلا میخونی ؟

    67. روزه هاتو کامل میگیری ؟ ( چی شد یهو رفتم تو فاز دین :/ )

    68. تا حالا اتفاقی برات شبیه معجزه افتاده ؟ چی بوده ؟

    69. تاحالا جلوی یه پسر سوتی دادی ؟

    70. تا حالا چند تا پسر بهت شماره دادن ؟ ( نه به اون دینی ها ، نه به اینا :/ )

    پاسخ:
    61)کسایی که دوسشون دارم
    62)فک کنم خلاق بودن، منطقی بودن،درک کردن،طرز تفکرم
    63)هر موقع بیشتر از قبل خودم باشم، هر وقت از حقم دفاع کنم، هر وقت نظرات بقیه روز به روز برام کم اهمیت تر بشه
    64)وقتی زیادی به بقیه اعتماد میکنم
    65)اوهوم 
    66 و 67 سوالات شخصی
    68)برای من بیشتر شانس های باحال بوده تا معجزه... اما یبار خونه مامان بزرگم که تنها زندگی می‌کرد دزد اومد ولی داییم چند دقیقه قبلش یه خواب بد دیده بود برای همین مامان بزرگمو برد خونه خودشون@_@
    یعنی ممکن بود( که حتما) اتفاق بدی براش بیفته... *هوففف*
    69)ارهXDکلا سوتی هام زیاد بوده
    مثلا خوردم زمین یا اشتباهی یچیزی گفتم
    70)یبار... بقیش تیکه بوده شماره نبود.

    ❤️🥇ممنون از سوالات خلاقانه ت*------*

    من فقط سه تا سوال دارم ؛)

    سوالات....
    1)))*صد در صد تاحالا بهش فکر کردی اما از نظر احساسی.... آیا تاحالا شده   با یکی از ما دوتا یکم احساسی بیشتر از دوستی معمولی برقرار کنی؟نمیگم بهمون گفتی یا ن... تو دل خودت میگم.


    2)))*یه چیزی که تاحالا اصلا بهم نگفتی رو بگو.... یا یه چیزی که قبلا میخواستی بگی و نگفتی...

    3))پوزیشن یا پوزیشن هایی که تو سکسکه میخوای امتحان کنی.

     

    موفق باشی برو*-*

    پاسخ:
    اینا چیه پرسیدی://

    @عشق کتاب

    اگه داری اینجارو میخونی خوشحال باش که همچین چیزایی ازت نپرسیدمXD

    اون سواله راجب چیزایی که مناسب سن نیس😂

    منم دقیقا همون جوابو دادم😂😂😂😂😂

    Friends*

    نظرت راجب من 

    از چه ویژگیم خوشت میاد 

    از چه ویژگیم بدت میاد 

    حاضری موهاتو با موهای صاف و مشکی من عوض کنی

    زشت ترین حرفی که زدی 

     از نظرت من چه رنگیم؟

    اگه یه میوه بودی کدون میوه بودی؟ اگه من یه میوه بودم ؟ 

    تا حالا آبجو خوردی( با الکل) 

    تا حالا عاشق شدی ؟ کی بودههههه؟؟؟

    * میو میو میو ؟؟؟

    **میو میو ؟ 

    *** و میووووو؟ 

    ****میو؟

    پاسخ:
    دوست دارم بیشتر بشناسمت تا بتونم راجبت نظر بدم💕
    ولی بنظرم یه آدم خوب و باارزشی که خیلیا ناراحتش کردن و باعث شدن زخمی بشه:> ناامیدش کردن
    و الان داره سعی میکنه خودشو بیشتر دوست داشته باشه
    و منم امیدوارم موفق بشه^^

    نه راستش موهامو دوست دارمXD

    زشت ترین حرف...فحش؟یا چیزی که کسی رو ناراحت کنه؟
    نمیدونم سعی میکنم که اگه چیز مهمی نباشه یا کسی گناهکار نباشه، کسی رو ناراحت نکنم. قبلا تندرو تر بودم

    فک کنم طوسی هستی...سیاهی که سفیدی داره^°^
    منم سرمه ای رو دوست دارم چون اونم تیرست ولی نه کامل:> بالاخره آبیه

    میوه. _. عام نمیدونم... فک کنم تمشک 
    تو؟همممم نمد بلوبری؟خودت چی دوست داری؟ ‌^^

    نه نخوردم. _.

    آره شدم

    میو میو*🐾

    عه سلام 

    هانائه هم گذاشت ^^

    راستیتش من بیشتر میخوام باهات اشنا شم:)

    سوال من: ایا تمایل ب اشنایی و دوستی با بنده را داری؟ 

    D:

    پاسخ:
    یوهو سلام^^💕

    منم همین طور^. ^
    جواب بنده:
    البته که دارم*----*
    فلافی صدات کنم؟
    یکم از خودت بوگو ببینم

    عه سلام 

    هانائه هم گذاشت ^^

    راستیتش من بیشتر میخوام باهات اشنا شم:)

    سوال من: ایا تمایل ب اشنایی و دوستی با بنده را داری؟ 

    D:

  • آقای آبی
  • من عاشق بازی جرأت حقیقتم، صندلی داغم یه طرفست بهتره!

    1. اگه کسی تو خیابون بهت فحش بده چیکار می کنی؟ 

    2.اگه کیدو بهت بگه روت کراش داره چیکار میکنی؟ 

    3.اگه عاشق یه پسر بشی بعد lgbt از آب دربیاد واکنشت چیه؟ 

    4. اگه عاشق بشی، تا چه حد براش تلاش میکنی؟

    5. فکر میکنی مرگ لذتبخشه یا دردناک ؟

    6.اگه خدای نکرده رتبه کنکورت خوب نشه چیکار میکنی؟

    7. نماز شب خوندی تا حالا؟ 

    8. اگه بگن 1 میلیارد بهت میدیم و تا آخر عمرت کی پاپ گوش ندی قبول میکنی؟ 

    9.آخرین تصمیمی که گرفتی و از پشیمونی؟ 

    10. آخرین کسی اعصابتو خرد کرده و میخواستی بزنیش؟ 

    11. جز کیدو و بو اگه از بیان بری دلت براش تنگ میشه؟ 

    12. بهترین بلاگر بیان از نظرت کیه؟

    سوال که زیاده ولی همینا فعلا 

    پاسخ:
    سلام خوش آمدید^.^

    1)میپرسم که چه مرگشه چون مطمئنم کاری نکردم که فحش بشنوم
    فوقش منم یه فحش میدم تموم میشه
    2)نمیگه چون میدونم کراش نداره. _. 
    3)هومم.. راستش سخته..ولی برخلاف همیشه که نمیتونم درست بیان کنم احساساتمو، این بار بهش میگم که دوسش داشتم و بعد بهش میگم که میخوام باهاش دوست بشم..یه دوست معمولی...چون بالاخره دوسش داشتم پس نمیخوام توسط افراد مزخرف جامعه احساس طرد شدگی بکنه...یا فک کنه حالا که LGBT هست دوستی بین ما عوض میشه.. من ممکنه احساساتم عوض بشه اما اون گرایشش‌ عوض نمیشه^^
    4)هممم راستش من آدم خوش‌بینی نیستم...و بقیه راحت منو ناامید میکنن...و فک کنم این مانع بزرگیه... اما اگه واقعا عاشق بشم و بدونم که واقعیه
    تمام تلاشمو میکنم.. چون اول باید از احساسات خودم مطمئن بشم
    5)مرگ وقتی لذت بخشه که زندگی رو چشیده باشی..قلبت آروم باشه ولی بدنت خسته...مثل یه خواب آروم
    6)دارم تلاش می‌کنم که اینطوری نشه... چون خیلی خیلی ناراحت میشم... مطمئنا کلی داغون میشم...چون یجورایی مثل یه در بسوی زندگی بهتر برای خودم تلقیش کردم... اما میدونم که سگ جون هم هستم :>
    میدونم اون روحیه "یبار دیگه تلاش می‌کنم" با گذشت زمان *زیادی باز هم جوونه میزنه... اگه و اگه که پشت سر هم اتفاقات بد بیشتری نیفتن://
    7)نه
    8)نه
    9)"برم یچیزی بخورم"... گشنمه ولی حال ندارم پاشم برم😂
    10)یکی از معلمام... ولی نخواستم که بزنمش@_@
    11)برای کل فضای اینجا و همتون
    حتی با اینکه بعضیاتون منو نمیشناسید
    12)مدیریت صندلی گرم جواب این سوال را نمی‌داند. 

    کلی ممنون‌*--*🌿🌸

  • Sŧεℓℓą =]
  • @ کیدو 

    سکسکه ؟ :/

    عطسه نمیشه ، یا خمیازه ؟ :||||

    پاسخ:
    منم نمی‌فهمم
    :|

    بذار چندتا سوال بنیادی هم بپرسم ؛)

    4) سه باری که بدجور ناراحتت کردم؟

    5) سه باری که بدجور عصبیت کردم؟

    6) تاحالا حرفی زدم که مدت ها بهش فکر کنی و ذهنت درگیرش بمونه؟ اگه آره چی؟

    7) سه باری که خیلی خوشحالت کردم؟

    8) کدوم یک از هدیه هایی که بهت دادمو بیشتر دوس داشتی؟*-*

    9) چه چیزایی رو ازم یاد گرفتی؟=)

    10) چه چیزایی رو دوس داشتی بهم یاد بدی؟ منظورم اینه دوس داشتی چه ویژگی دیگه ای داشته باشم؟

    11) بدترین اخلاقم؟*-*

    12) بهترین ویژگیم؟

    13) اگه میتونستی یکی از ویژگی ها و اخلاقیاتمو نابود کنی اون چی بود؟D:

    14) دوس داری بیشتر راجب چی باهم حرف بزنیم؟

    15) تاحالا باهام رودروایسی داشتی؟._. کی؟.__.

    16) دوس داشتی کدوم یک از ویژگی های بوو رو منم داشتم؟

    17) کی خیلی رو مخم؟

    18) حرف زدن با من درمورد چه چیزی سخته؟

    19) کدوم یک از نامه هایی که بهت نوشتمو خیلی دوست داشتی و برات باارزش بوده؟

    20)از یک تا بیست چقد لجبازم؟D=

     

    پاسخ:
    اینا که همش راجع به خودتن:|||||
    بی همه چیز کازکش 
    اوکی بریم جواب بدیم...
    4و 5 ) دقیق یادم نمیاد... فک نکنم حتی که زیاد باشه
     نزدیک ترینش همین نزدیکا بود که حالم بد بود.
    6)صد در صد اون روز تو دستشویی کتابخونه...دغدغه فکریم تازه همین دو سه روز پیش وقتی حرف زدیم از بین رفت:|
    7)وقتی یه عکس از سخنان گهربارم در طی چند سال رو برام فرستادی:">
    وقتی باهم درس خوندیم و بعدش شب بخیر گفتیم
    وقتی برام تولد گرفتی:)))
    8)گردنبندموT_____T
    9)لذت بردن از چیزای کوچیک زندگی رو...اندکی هم شده خوش بین تر بودن رو
    چون من خیلی در این مورد دارک تر بودم.
    10)با خودت روراست باشی و اگه یچیزی میخوای به حرف زدن در موردش بسنده نکنی و بهش عمل کنی
    11)حرف گوش نکردن_تنبلی کردن
    12)لذت بردن از چیزای کوچیک زندگی و باثباتی در عشق_مصمم بودن
    13)حرف گوش نکردنت رو://
    14)با آب مست شیمXDو بگیم و بخندیم... یا راجع به علایق مشترکمون... 
    15)فکر کنم این اتفاق هرگز در تاریخ ثبت نشده. _. 
    16)تورو همینجوری دوست دارم
    17)وقتی ازم نظر میپرسی و میگیری به ماتحتت:|
    18)در مورد هیچی چون چیزی نمونده راجبش حرف نزنیم... فقط دردودل سخته... که فک کنم مشکل از خودم باشه
    19)همش...مخصوصا اونی که موقعی که داشتیم میرفتیم تبریز نوشتی
    20)20
  • آرتـــمیس -
  • منم دوست داشتم پسر بودم اسمم ماهان باشه*-----*

    پاسخ:
    ماهان چقدر طرفدار داره...

    آهای کسی که اسمت ماهانه و داری اینو میخونی
    نصف راهو درست اومدیXDDD

    21) کیدو بیشتر همدرد خوبیه یا همدست خوبی؟😈

    22) کدوم دوستت از همه بی حیا تره؟._.

    23) با کدوم دوستت ممکنه بری بانک بزنی؟

    24) به کدوم دوستت بیشتر اعتماد داری؟

    25) کت سرمه ایم یا چارخونم؟D=

    26) کدوم دوستت کیوته و کدومش جذاب؟

    27) چندبار به این فکر کردی که"من دیوونه ترین دوستارو دارم"؟

    28) چه چیزایی تو رو یاد مائو میندازه؟

    29) چه چیزایی تو رو یاد کیدو میندازه؟

    30) هیونگ خوشتیپ تره یا کیدو یا مائو؟D:

    پاسخ:
    21)همدست
    22)YOU, and I like that
    23)تو
    24)تو...آوا...ساغر...فاطمه
    25)سرمه ای خیلی برامون خاطره ایجاد کرد... سرمه ای
    یاد خیار میفتد
    26)همشون همش
    27)روز تولدم بیشتر از هر وقت دیگه ای 
    28)خیلی چیزا.... انیمه،مایلد لاینر،چایی،جوراب،طوسی و... 
    29)خیلی چیزا.... آبی کمرنگ،رنگین کمون،🥃،دستبندای ظریف و... 
    30)خوشتیپ؟:|
    خوش لباس منظورته؟
    خب هر کسی اگه از طرز لباس پوشیدن خودش بدش بیاد عوضش میکنه طبیعتا... من از لباسا و تیپ خودم خوشم میاد'-' چون خودم انتخابشون کردم
    ولی تیپ ما سه تا فرق خیلی زیادی نداره
    برای همون هم تو مدرسه همیشه *اون سه تا* بودیم

    @استلا

    بیخیال

     

    @آرتی

    عجب@-@

    منم دوس داشتم اسم داداشمو ماهان بذاریم ولی یکی دوماه قبلش اسم یکی از بچه های فامیلو گذاشتن ماهانTT

     

     

    پاسخ:
    عه😂😂 دزدیدن اسمو

    میدونی من دوست ندارم سوالای خودمو که از دیگران پرسیدم کپی کنم و ترجیح میدم خودم سوالات منحصر به اون نفر رو بنویسم^^
    1.اولین گروهی که وارد فندومش شدی؟
    2.به نظرت کدوم فندوم از همه بهترن؟ینی منظورم اینه که با شخصیت ترن..

    3.کدوم گروهو ترجیح میدی؟
    4.گرل بند یا بوی بند؟
    5.کدوم گروه اولش ازش بدت میومد الان فنشی؟
    6.چی شد کیپاپر شدی؟
    7.چی شد اوتاکو شدی؟
    8.چی شد با یومی آشنا شدی؟
    9.چند تا خواهر برادر داری؟اصلا داری؟
    10.حدود چند ساله با کیدو و بوو دوستی؟تا حالا فکر کردی که دوستیمون تمومه؟(دوستی تو و بوو و کیدو)
    11.تا حالا با هم دعوای بزرگ کردین؟اگه کردین تعریف کن^^
    12.توی میهن بلاگ یا جاهای دیگه فعالیت داشتی؟
    13.بایست توی بی تی اس؟چی شد بایست شد؟
    14.اگه فقط میتونستی بین ایدول های مورد علاقت فقط یه نفرشون رو ببینی اون کیه؟
    15.آلبوم یا وسایل کیپاپ داری؟(من هیچی ندارمTT حتی یه عکسT_T)
    16.دوست داری توی کشور دیگه ای زندگی کنی؟اگه آره کجا؟
    17.شغل رویاهات؟
    18.برای چی اومدی رشته تجربی؟(تجربی هستی دیگه؟)
    19.دنیا چه رنگیه؟
    20.خودت چه رنگی ای؟
    21.خودتو دوست داری؟چرا خودتو دوست داری؟
    22.بدون کدوم آدم اطرافت نمیتونستی به زندگیت ادامه بدی؟
    23.عادت بدی داری؟توضیحش بده
    24.یکی از اخلاق های بدتو بگو
    25.به جز نقاشی توی چی استعداد داری؟
    26.بلدی ساز بزنی؟
    27.چی شد پیج زدی نقاشی هاتو توش گذاشتی؟
    28.کراش داشتی توی واقعیت تا حالا؟
    29.تایپ mbti ات چی شده؟
    30.هر چند وقت یبار گریه میکنی؟
    31.تا حالا به تموم کردن زندگیت فکر کردی؟
    32.ارزشمند ترین چیز توی زندگیت؟
    33.دوست داری بیشتر در مورد چی صحبت کنی؟
    34.اتفاقی که باعث زیر و رو شدن زندگیت شد؟

    پاسخ:
    T______T الهی....تو و اون قلب موچولت
    *بیا بغل سنپایت موچولی خودم💕*
    1)اولین گروه بی تی اس بود*-*
    2)عامم راستش نمیدونم:| نمیخوام اطلاعات غلط بدم
    3)بی تی اس'-'
    من 4.5 ساله آرمیم
    4)TT هر دو...جی ایدل... دخترای خوشگلم چی؟یا پسران ضد گلوله و جهانیم؟
    5)هیچ گروهی...
    6)اجرای دی ان ای بی تی اس تو AMA رو دیدم=)
    7)افف من یه اوتاکوی کهن سالم...من از بچگی چند تا انیمه میدیدم ولی اختصاصی انیمه دیدن رو با مائو شروع کردیم... یکی از فامیل های مائو انیمه میدید و میومد به مائو میگفت و اونم به من میگفت=)
    8)مائو مارو آشنا کرد
    9)اره یه خواهر کوچیکتر از خودم دارم... 12 سالشه
    10)با مائو 6.7 ساله که دوستیم '-' اون اولین و بهترین دوستم شد^^
    کیدو هم اتفاقا همون سال هم کلاسمون بود و باهاش دوست بودم اما از کلاسمون به یه کلاس دیگه متنقل شد...و بعد 3 سال باز تو یه کلاس افتادیم و سه تایی بهترین دوستای هم شدیم^^...
    نه هرگز به پایانش فکر نکردم اما خیلی وقت ها شده که فکر ضعیف شدنش و یا ضعیف شدنش در آینده، ناراحتم کرده... یا تغییراتی که کردن... یا احساساتی که در اونها عوض شده
    11)دعوای بزرگ نه'-'
    12)اره اتفاقا تو میهن وبلاگ داشتم=))هقق اولین وبلاگم بود..و تو اینستا بیشترین فعالیت رو داشتم
    13)جین...بایس رکرم وی
    چون جین خیلی منو یاد خودم مینداخت=))ورلد واید هندساممT^T
    14)جین^^
    15)اره دارم..قبلا نداشتم ولی طی این 4 سال هر چی تونستم جمع کردم=)... بجز آلبوم البته:|
    16)اره...ژاپن...فرانسه...انگلستان و... هق
    17)یه پزشکی که به همه کمک میکنه..همچنین کارای هنری هم میکنه^^
    18)اره تجربیم...با اینکه بابا، مامان و بعضی فامیلام پزشکن...من بخاطر علاقه شخصی اومدم تجربی^^از بچگی زیست و آزمایشگاه رو دوست داشتم. 
    19)همه رنگ
    20)سرمه ای^^
    21)اره دوست دارم...البته هنوز مونده که با تمام وجود خودمو قبول کنم اما معتقدم که ارزش دوست داشته شدن رو دارم.
    22)مامانم
    23)عادت بد؟ هومم مثلا گاهی پوست دور ناخنمو میخورم=||
    یا گاهی وقتی دارم با اعضای خانواده بحث جدی میکنم یا قضیه جدیه خندم میگیره=| تازگیا اینطوری شدم
    24)زودرنجم یا حساسم... زود ناامید میشم... و سعی میکنم زود برای خودم امید جور میکنم=)
    25)راستش زیادن... نمیخوام از خودم تعریف کنم ولی حقیقت اینه که بلدم این چیزارو... اتفاقا بنظرم استعداد های زیاد آدمو بیشتر سردرگم میکنه:|...توی موسیقی یا آهنگ خوندن،نوشتن،درس خوندن، کاور رقص یا طراحی و کاردستی و عکاسی هم خوبم.. 
    26)پیانو *-*
    27)یهو به سرم زد که عکس های نقاشیم کنار هم قشنگ میشن و میتونن به بقیه الهام بدن
    28)یسسس
    29)infj یا intj
    30)فک کنم هر هفته یبار یا دوبار
    31)فکر که خیلی کردم اما هیچ وقت اقدام نکردم
    32)نمیدونم راستش.. فک کنم علایقم و کسایی که دوسشون دارم
    33)چه سوال قشنگی... راجع به چیزای خنده دار...راجع به علم... راجع به علایقم... راجع به کیپاپ یا فیلم هایی که بتازگی دیدم یا کتاب هایی که بتازگی خوندم
    راجع به نظریات مختلف در مورد زندگی
    34)یه سری اتفاقات کوچیک پشت سر هم اتفاق افتادن...شاید یه کتاب.. یه نشونه.. یه حرف... همه و همه توی یه دوره سخت از زندگیم جلوی روم سبز شدن و چیزی در من رو تغییر دادن^-^🌿
  • Sŧεℓℓą =]
  • اصلا برام مهم نیست که نصفش رو پیچوندی :/

    راستی نقاشیه خیلی خوبه *-*

    از ذهنِ خودت میکشی ؟ @~@

     

    @ کیدو

    منظورم این بود که نمیشد یه کم رمزی تر بپرسی ؟ ×___×

    پاسخ:
    کار خوبی میکنی**
    ممنووون*-*💕💕
    اینی که پست کردم برای ذهن خودم نیست.. وی ووشیان از انیمه *استاد تعالیم شیطانی که خ دوسش دارمTT
    ولی ذهنی هم کلی نقاشی دارم'-'
    قبلا یکیشو تو چند پست قبلی گذاشته بودم عکسشو


    اههههههه اتفاقا دوست منم بایس جین بود*-*
    کلاجین خیلی آدم خوبیه:))خیلی دوست داشتنیه..و میدونی از نظرم کمتر از همه به جین اهمیت داده میشه:")کلا هیونگ لاین خیلی مظلومنTT

    پاسخ:
    *-----*
    درسته=))))
    درسته=)))))
    درسته=)))))))))))
    T-T
    اون خنده هاش... 

    من داره اصلا خنده هام شبیهش میشه:")کمال همنشین در من اثر کرد..

    پاسخ:
    منم همین طورTT💕
    از وقتی باهاش آشنا شدم بلند بلند مثل کره اسب میخندم'-'

    نه من اونطوری نمیخندم ولی داره کم کم خنده هام شیشه پاک کنی میشه"-"هنوز مثل جین نشده ولی خوب"-"
    راستی!من بایسم شوگائه..گفتم اطلاع داشته باشی.__.

    پاسخ:
    هام"-" آره یه مدت شیشه پاک کنی هم میخندیدم
    شوگولی
    T______T💕

    *عینک دودی را زده و با سیگار شکلاتی ای بر لب پاسخ هارا میخواند*

    پاسخ:
    خدایی نکرده از اون عینک برای پرسیدن سوال از هیونگ نازنینت هم استفاده کن😂😎
  • آرتـــمیس -
  • سوال آخر ..آیا خود را دوست میداری؟=) 

    موهات فرفرین؟واهاعاییی من عاشق موهای اینجوریم^•^

    پاسخ:
    بصورت جامع بله^^
    اوهوم
    الهیT_T💕💕💕 ممنون کیوتی

    *خر ذوق شدن بابت تک تک جوابایی که نام زیبایم در آن میدرخشد*

    پاسخ:
    🚬💕

    31) گندترین اخلاق مائو؟

    32) گندترین اخلاق خودت؟

    33) ترجیح میدی یادت بره کی هستی یا یادت بره بقیه کی هستن؟=)

    34) اگه کس دیگه ای مث خودمون پیدا شه قبولش میکنی تو اکیپ؟ مثلا ببین..اون موقع ها که من نبودم..چجوری اومدم..بقیه رو هم ممکنه بذاری؟

    35) فکرشو میکردی تبدیل به همچین اکیپی شیم؟D:

    36) چیِ اکیپو خیلی دوس داری و برات باارزشه؟

    37) بنظرت چی تو اکیپ باید تغییر کنه؟

    38) چیزی هس که بخاطرش بخوای از مائو عذرخواهی کنی؟

    39) چیزی هس که بخاطرش بخوای از کیدو عذرخواهی کنی؟

    40) چخبرا؟._.

    پاسخ:
    میدونی چیه اصلا؟ 
    دارم برات صب کن😎
    برو نظرات پست صندلی داغتو یبارم چک کن... 

    31)هممم نمد شاید گاهی خودخواه بودن
    البته هممون گاهی خودخواه میشیم
    و یا شاید باز من زودرنجم
    32)نمد... فک کنم بدبین بودن یا زودرنج بودن. 
    33)کمرم... شکست
    همین الانشم با خودم دچار مشکل میشم.. اگه یادم بره کی هستم نمیتونم زندگیمو ادامه بدم.... پس یادم بره بقیه کی هستن... بعدا خودشون و همه اتفاقات رو تعریف میکنن
    34)احساس میکنم رئیس قبیله خطابم کردیXD.. بستگی داره... بستگی به هر سه نفرمون... راستش دلم خیلی خوش نیست به این کار... ولی کی میدونه چی ممکنه بشه
    35)نه=)ولی همیشه آرزوش رو داشتم...یه اکیپ سه نفره که هر ضلع دو نفرش قویه
    36)طرز تفکر و جهان بینی خاص.. .لذت بردن از چیزای کوچیک زندگی... محیطی امن برای بیان تفکرات یا حتی فحش ها و بد و بیراه گفتن....شباهت در اوج تفاوت:))زیبا بود این آخری
    37)تصمیم گیری های طولانی و نافرجام برای قرار گذاشتن
    39 و 38)نه برو گمشو... من بهترین هیونگم
    40)وضعمو ک دیدی dude😂

    @مائو

    منتظر hot chair توام هستماااا ج***

    (هیونگ...بوو...من سانسور کردم*-*)

    وای چرا وقتی گفتی ممکنه با من بانک بزنی انقد خوشحال شدم؟😂

    پاسخ:
    بریم تو کارش
    ممکنه پول لازممون بشه
    🍷💸💸💸

    اونجا که گفتی

    " سرمه ای خیلی برامون خاطره ایجاد کرد...سرمه ای"

    =)

    =))

    =")))

     

    وای اف افTT

    میخوام دوباره از همون عطر استفاده کنمD":

    *همانا بازگشت کیدو به سوی اف اف است*

    پاسخ:
    =)))))


    اف اف مارا در باشگاه های طهماسب تنها نگذاشت و ما با آن به دیگران پز دادیم

    ذهن من اینجوریه که تا بگی یه چیزی بپرس قفل میشه xD

    عینک دودیم از هیونگ عذرخواهی میکنه 3/>

     

     

    @کیدو

    برنامه دارم وقتی ۱۰۰ تایی شدم بذارم xD

    تازه یه بار تو میهن بلاگ گذاشته بودم... ولی تمام کامنتا این بود که:"سوالی ندارم" و من: '----'....

    دلم شکست اصن XD

     

    +بذار از ماتحتم سوال بیرون بکشم.

    1) اگر قرار باشه تا آخر عمرت یکی از این میوه هارو بخوری کدومو انتخاب میکنی؟ موز یا نارگیل؟ (:<

    2) اگه بخوای خودتو به یه شخصیت انیمه ای تشبیه کنی اون کیه؟ و چرا؟

    3) دوتا قرص بهت میدن، اگه سمت راستی رو بخوری بعد از مرگت کاملا از بین میری و محو میشی ولی اگه قرص سمت چپی رو بخوری بعد مرگت یه بار دیگه به صورت شانسی متولد میشی. حالا ممکنه به صورت یه فلج بی دست و پای کند ذهن توی طویله متولد شی، ممکنه هم شاهزاده ی انگلیس بشی'-' کدوم؟

    4) اگه قرار بود کوررنگی بگیری ترجیح میدادی کدوم رنگ رو دیگه نتونی ببینی؟

    5) اگه بهت بگم تو یه کهکشان دیگه یه ستاره داری که میتونی بری اونجا با هر لایف استایلی که بخوای زندگی کنی و هرررچی که دوست داشته باشی اونجا وجود داشته باشه ولی شرطش این باشه که کل خاطراتت از آدمایی که میشناسی پاک بشه، حاضری قبول کنی؟

    6) بین تمامی انواع لوازم تحریری که وجود داره کدوم رو بیشتر دوست داری؟ مثلا مداد یا خودکار یا...

    7) بی مزه ترین جوکی که تا حالا شنیدی؟'-'

    8) به نظرت اگه نمیگفتم "بهت میاد'' اصلا چیزی شروع میشد؟ xD و اگه آره چجوری؟

    9) اون کت قلب قلبی سبز آبیتو هنوز داری؟'-'

    10) اگه بخوای به یه آدم جدید خودتو فقط با یدونه آهنگ معرفی کنی اون آهنگ چیه؟

    پاسخ:
    1)معلومه که موز🍌
    2)هیچ وقت نمیتونم اینجور سوالارو ج بدم چون کامل شبیه هیچکسی نیستم:|
    اگه زیادی شبیه کسی باشم هم الان یادم نمیاد._. مغز... پففف
    3)آیا وقتی دوباره متولد میشم خاطرات قبلیم یادمن‌!؟ترجیح میدم یبار دیگه زندگی کنم.. فوقش بازم میمیرم 
    4)سیاه میشه؟چون تشخیصش آسون تر میشه
    5)تنها زندگی کنم؟تنها که بدرد نمیخوره...تازه اگه آدما و رابطشون با خودمو از یاد ببرم اونوقت در شناخت خودم با مشکلات بیشتری مواجه میشم... بجاش میخوام خودم تلاش کنم و لایف استایلمو همینجا پیاده کنم
    6)تهرراجراجرهججترجرههرهررهحر
    فک کنم دفترTTو مایلد لاینر🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️
    7)داداش ناموسا تو فک میکنی یادم میمونه؟XD
    بذار ببینم.. 
    مثلا 
    لک لک ها چرا پاشونو بالا نگه میدارن و میخوابن؟ '-' 
    چون اگه دوتا پاشونو بالانگه دارن میفتن'-' 
    8)فک کنم چیزی نمیتونست جلوی شروع رو بگیره:>
    اگه یه کلاس باشیم متوجه هم میشیم.یا علایق همو می‌فهمیم. 
    9)نه😂😂😂😂
    10)Normal
    یا آهنگای سلنا
    مثل look at her now

    5)نه تنها که نه. مثلا بری تو اون ستاره، اونجا آدم های جدید هست و میتونی با اونا زندگی کنن. تازه اونجا همونجوریه که میخوای و احتمالا آدماش هم اینجوری نیستن که تو ازشون بدت بیاد. ولی خب همه کسایی که اینجا میشناسی رو فراموش میکنی، در صورتی که اونا فراموشت نمیکنن<: میری یا نه؟

     

    پاسخ:
    اوه راستش خیلی خوب میشه:>
    آدماش همونجورین که میخوام... 
    اما راستش دلم راضی نیست که بقیه رو با خاطرات خودم ول کنم و برم... 
    و همونطور که گفتم، اگه اونارو فراموش کنم اثری که رو من گذاشتن هم فراموش میشه و من تیکه ای از وجودم رو گم میکنم...پس نمیرم
    تنها راهش اینه که همه کسایی که دوسشون داشتمو خدایی نکرده از دست بدم:>
    اون موقع یا باید خودمو بکشم یا فورا برم به اون سیاره و همچیو عوض کنم تا خاطرات از دست دادنشون فراموش بشه

    نبنتیتیییستستستسسسسییییی منم بین مایلد لاینر و دفتر نمیتونم یکیشونو انتخاب کنم <=

    پاسخ:
    🥃🥃🥃
    🚬🚬🚬
  • •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹
  • سوال ندارم ایحححتینسنحیتصحتستㅠㅠ

    راستی ... این آیدیه مال کجاست ؟! من هم اینستا زدم هم تل هیچی نیاورد :/

    پاسخ:
    مال اینستاست ولی همونطور که گفتم دی اکتیوه فعلا ^^

    وقتی بازش کردم بهت میگم @-@

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی