Hanae_Dark blue

×We won't be erased†

Hanae_Dark blue

×We won't be erased†

Hanae_Dark blue

AURA
𝑯𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅, "𝑶𝒏𝒆 𝒅𝒂𝒚 𝒚𝒐𝒖'𝒍𝒍 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝑺𝒐, 𝒍𝒊𝒗𝒆 𝒂 𝒍𝒊𝒇𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓"

画師
オーラ

خوش اومدید
من هانائه م و اینجا جایگاهی برای پردازش تفکراتمه
*:・゚ (・o

طبقه بندی موضوعی

°Abyss°🐋

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۵۰ ب.ظ

 

 

 

아직도 나는 내게 머물러있다
목소린 나오질 않고 맴돌고만 있다
저 까만 곳
잠기고 싶어 가보고 싶어

نفسم رو حبس می‌کنم و وارد دریای خودم میشم
با گریه‌ی زیبا و غم‌انگیز خودم روبه‌رو میشم
یه روز توی تاریکی 

می‌خوام برم پیدات کنم و باهات حرف بزنم
امروز می‌خوام بیشتر بشناسمت

بازم با خودم تنها می‌مونم، 
بی‌صدا تو این مکان تاریک گشت میزنم
دلم می‌خواد زندانی بشم، 
دلم می‌خواد رها بشم و برم. 

 

پ. ن)بچه ها یکیتون آهنگ Artistry رو گذاشته بود وبش.. یادم نمیاد کی بود.. خلاصه دستش درد نکنه خیلی قشنگه☁️

 

پ. ن) https://youtu.be/TGwfuosDjRw

( یوتیوب)

این آهنگ سنتی شده ی On از بی تی اسه عه... کلا رفتم تو نخ آهنگای سنتی شده کیپاپ و یا آهنگای دیگه.. خیلی باحالن. __.

تم مصری/چینی دارن🌙

 

  • (Hyung) Hanae

Abyss

Bts Jin

نظرات  (۳)

ابیس یکی از قشنگ ترین آهنگاست:")
صدای جین..هق!

پاسخ:
صدای لعنتی :")))
🌌🐋

چه صدای قشنگی :)))

پاسخ:
هییییع آره
:>>🐋💙

میبینم که کامبک دادی._.

پاسخ:
نمیدونم چ ربطی داشت ولی باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">