Hanae_Dark blue

×We won't be erased†

Hanae_Dark blue

×We won't be erased†

Hanae_Dark blue

AURA
𝑯𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅, "𝑶𝒏𝒆 𝒅𝒂𝒚 𝒚𝒐𝒖'𝒍𝒍 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝑺𝒐, 𝒍𝒊𝒗𝒆 𝒂 𝒍𝒊𝒇𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓"

画師
オーラ

خوش اومدید
من هانائه م و اینجا جایگاهی برای پردازش تفکراتمه
*:・゚ (・o

طبقه بندی موضوعی

Even a ghost need a friend :)🎵

يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۳۴ ق.ظ

 

 

Ghost by Jacob Lee

  

Ghost

روح

I see you standing there

میبینم که اونجا ایستادی

Don't turn away

روت رو بر نگردون

I want you to stay

دلم میخواد بمونی

Ghost, what's your name?

روح! اسمت چیه؟

Why so surprised? I'm interested

چرا انقدر هیجان زده‌ای؟ علاقه‌مندم(بدونم)

You're just a soul that blends into the crowd

تو فقط یک روح هستی که با جمعیت ترکیب شده...

I hear you so loud no one else hears a sound

من خیلی بلند میشنومش اما بقیه هیچ صدایی نمیشنون

You reach out your hand no one else feels a thing

تو دستت رو دراز میکنی اما کسی چیزی احساس نمیکنه

And I'm just a stranger who could be a friend

و من هم فقط یک غریبه‌ام که میتونه دوست هم باشه

You could have been so great

تو میتونستی خیلی عالی باشی

!I won't let you slip away

من نمیذارم همینجوری بزاری بری

Is there any hope for us left

اصلا امیدی برامون باقی مونده؟

Even a Ghost needs a friend

حتی یه روح هم به دوست نیاز داره...

 can take you away, so far away

میتونم تو رو بِبَرَم یه دور دست ها

Ghost, I'll make sure they all see

روح! مطمئن میشم که همه میبینن

The kind of man, that you can be

اون انسانی رو که تو میتونی باشی

Open your lungs and inhale my words

ریه‌هات رو باز کن و کلماتم رو تنفس کن

I see in your eyes a reflection of hurt

انعکاسِ آسیب دیدگی هات رو توی چشات میبینم

The book in your mind hasn't come to an end

کتابِ توی ذهنت هنوز تموم نشده!(همه چیز هنوز تموم نشده)

There's always a page, that hasn't been read

همیشه یه صفحه هست که هنوز خونده نشده(همیشه یه راهی هست)

 

Even a Ghost needs a friend

حتی یه روح هم به دوست نیاز داره..:) 

​​​​​
+تا مدت زیادی عاشق این آهنگ میمونم 
ಥ‿ಥ

نظرات  (۱۳)

همیشه یه صفحه هست که خونده نشدهTT

ولم کنینTT

پاسخ:
*ول کردن*
TT

کلا هر اهنگی رو از جیکوب لی گوش کنی تا مدتی عاشقش میمونی =)

پاسخ:
اوهوم:>

علتلخچلحچخلچچ
آهان پس تو بودی
آهنگ artistry رو از وب تو دانلود کرده بودم**

چه قشنگ بود 

اشک

پاسخ:
:>>>

ای خداااااااااااا
این آهنگ..
خدایااااااااااا من..من نمیتونم جلوی اشکامو بگیرم:")
هق!

پاسخ:
*اشک ریختن*
هقق

بچ..‌

چرا ستاره این برام نیومده بود؟:/

و

چه قشگنگهTT

و من فقط یه غریبم که میتونه دوست هم باشه

فاک...

پاسخ:
آقا پستای من یه مشکلی دارن فک کنم...
به بقیه خبر نمیده
چ کنم؟. _.
یا خبر میده؟ 

=>

بوو هم یبار گفته بود بعضی وقتا ستارمون براش نمیره._.

فکر کنم فقط با ما سه تا لجهXD

پاسخ:
نمی‌داند که چ بگوید*
*سیگاری شکلاتی تعارف میکند*

با حسرت به سیگار شکلاتی نگاه میکند و سپس میگوید:

نه...برام ضرر داره..

 

راستی فهمیدی دکتر گفت کبدم به فاک رفته و غلظت خونم رفته بالا؟.___.

یارو: نباید قبل و بعد و وسط غذا نوشیدنی بخوری...و نباید نیکوتین مصرف کنی..

بابا: کافئین مصرف میکنه ایشون-،-

باز یارو: گفتم که...نیکوتین رو باید بذاره کنار

من:

من:...

پاسخ:
شکلاتیه دادا

عدم سلامتی تو جزو چیزهاییه ک نباید بخاطرشون تعجب کنمXD
گفتم ک نیکوتین رو بذاره کنار؟؟؟XDDDDDDD
یارو کارش درسته 

کم مونده بود به بابا بگه داداش فندکشو ازش بگیرXDD

 

میبینی تو رو خداT-T

بابا گفته بود برام اسانس دارشو میخره...

بعد حالا پیدا نمیشه.__.

#چرا کیدو تراز۶۰۰۰ اوردXD

پاسخ:
XD
چی بگم... 
نشسته ام 
به درچه نگاه میکنم
دریچه عاه میکشد
نقطه

خفه شوXD

من برنامه دارم واس بعد کنکورXDDDD

پاسخ:
*خفه شدن*
XD

ولی بابا قول داده بود...

*قلبش تکه تکه میشود*

پاسخ:
*سیگار شکلاتی را کنار می‌گذارد و تکه های قلبش را جمع می‌کند*
*با نگاهی عاقل اندر سفیه میگوید:همچی درست میشه*

عه منم تازگی ها آرتیستری رو ازش گذاشته بودم. و میخواستم این یکی رو هم بذارم!!

خیلی خیلی خاصه! (اشک)

 

آه راستی سلام! من وایولتم! D:

پاسخ:
(اشک)

سلام ویولت خوش بختم*-*
  • دانلود فیلم و سریال
  • دانلود سریال دوستان Friends با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

    دانلود سریال فرندز با کیفیت 480p , 720p , 1080p

     قسمت یک فصل یازدهم با کیفیت عالی اضافه شد

    وای... اصلا یادم رفته بود این جا کامنت دادم....

    چند وقت گذشته؟؟؟ XD

    پاسخ:
    XDDDDDD

    چندین و چندین ماه 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">